اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

9 دی استمرار انقلاب را بیمه کرد‌

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: حماسه‏آفرینی مردم ایران اسلامی در یوم‏الله 9 دی استمرار انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

9 دی استمرار انقلاب را بیمه کرد‌
مرتضی تمدن امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: نباید از 9 دی به عنوان روزی عادی نام برد؛ چرا که این یوم‏الله هدیه‏ای الهی است.
وی ادامه داد: در این روز بزرگ یکی از بارزترین عنایات حق تعالی نصیب این مرز و بوم اسلامی شد.
تمدن با بیان اینکه 9 دی کمر فتنه را شکست، عنوان کرد: حضور خودجوش مردم ایران در روز 9 دی کمر فتنه را شکست و خاک یأس بر صورت استکبار جهانی پاشید.
استاندار تهران خواستار ادامه این روند ضد استکباری در کشور شد و افزود: نکته حائز اهمیت در این برهه زمانی از انقلاب، حفظ روند کنونی در مبارزه با استکبار است.
وی تصریح کرد: حفظ این روحیه مستلزم تداوم اتحاد، همدلی، یکپارچگی، دوری از اسارت وسوسه‏های دشمن، حرکت پشت سر ولایت فقیه و تقویت نهاد دولت به عنوان یک خدمتگزار است.
تمدن اضافه کرد: اگر صفوف اقشار مختلف جامعه در کنار یکدیگر با همین استحکام ادامه یابد، آنگاه راه نفوذ بر شرارت‏های دشمنان داخلی و خارجی مسدود می‏شود.
استاندار تهران با اشاره به صحنه‏های زشت ناشی از تحرکات فتنه‏گران در عاشورای 88 عنوان کرد: رفتارهای بی‏شرمانه فتنه‏گران در عاشورای 88 حس تعلق به مفاهیم برگرفته از مکتب سرخ عاشورا را بیش از پیش متجلی ساخت.
وی تصریح کرد: تعهد و تکیه بر راه سید و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) در ردیف اصلی‏ترین ویژگی‏های نظام مقدس اسلامی قرار دارد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول