اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج علمی خراسان رضوی:

بسیج با محور پژوهش برای انتظارات نظام تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی خراسان رضوی گفت: بسیج با پیشتازی در محورهای علمی و پژوهشی در برآورده کردن انتظارات نظام اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کند و همچنین می‌تواند دانشگاه‌ها را اسلامی کند.

بسیج با محور پژوهش برای انتظارات نظام تلاش می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یحیی سالاری ظهر امروز در نشست خبری معرفی دستاوردهای علمی سازمان بسیج علمی پژوهشی خراسان رضوی که در نمایشگاه پژوهش در معرض دید عموم قرار گرفت، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی در راستای تحقق اهداف انقلاب و ایجاد هماهنگی با متولیان و طلایه‌داران عرصه علم و دانش فعالیت می‌کند.
مسئول سازمان بسیج علمی خراسان رضوی افزود: برگزاری نمایشگاه پژوهش عرصه‌ای برای به ظهور رساندن فعالیت‌های انجام شده مبتکران و مخترعان در عرصه‌های علمی و پژوهشی بود و بدین منظور با بهره‌گیری از توان سایر قسمت‌های فعال در عرصه‌های علمی و پژوهشی ظرفیت بالقوه خود و تعامل بین دست اندرکاران مجموعه‌های فعال در عرصه علمی و پژوهشی از اهداف این سازمان است.
سالاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جنبش نرم‌افزاری، نوآوری علمی و جهاد علمی تاکید دارند، ادامه داد: مقام معظم رهبری با ارزیابی همه جانبه نسبت به حرکت رو به رشد انقلاب و با نگاه به توان داخلی و شرایط جهانی رهنمودهایی را مطرح کردند.
وی حضور سازمان بسیج علمی در نمایشگاه سال گذشته پژوهش را به نمایش گذاشتن توان مبتکران و مخترعان و نوآوران بسیجی و فعالیت خود جوش اقشار مطرح کرد و اظهار داشت: با این دیدگاه و به همین مناسبت در نمایشگاه امسال سعی شده بود بر انعقاد قرارداد با بهره‌برداران پژوهشی در قالب فن بازار که به نوعی از دستاوردهای جدید سازمان در نمایشگاه امسال بود.
مسئول سازمان بسیج علمی خراسان رضوی اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های جانبی این سازمان در این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی، عضویابی، تشکیل شبکه‌های علمی و همچنین ایجاد ارتباط میان نوآوران و بهره‌برداران بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول