اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید طهرانی‌مقدم در جمع بسیجیان اصفهان:

برادرم جزو پیشتازان راهپیمایی 9دی بود

خبرگزاری فارس: برادر سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم گفت: برادرم در برپایی راهپیمایی مردمی در 9 دی ماه سال 88 جزو پیشتازان بود.

برادرم جزو پیشتازان راهپیمایی 9دی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد طهرانی‌مقدم در حاشیه سفر خود به اصفهان در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اظهار کرد: فعالیت‌های علمی و موشکی برادرم از ابتدای جنگ آغاز شد و به سفرهای زیادی رفت و آنقدر پیشرفت کرد که پدر موشکی ایران لقب گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فتنه‌ها از ابتدای انقلاب کشور وجود داشته است، ادامه داد: در سال 88 شرایطی فراهم شد که ضدانقلاب به فکر فتنه و به اصطلاح براندازی نظام افتاد اما با درایت رهبری و هوش مردم این فتنه نیز خنثی شد.
رئیس هیئت مدیره بنیاد فرهنگی صبح قریب تصریح کرد: فتنه‌گران آتش فتنه‌ای را برپا کردند و خود در داخل آن سوختند.
وی عنوان کرد: هر آتشی برای خاموشی به آب نیاز دارد، مردم آتش فتنه را با نور ولایت و راهپیمایی بزرگ 9 دی خاموش کردند.
طهرانی‌مقدم اضافه کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 9 دی فتنه فتنه‌گران را خاموش کردند و تیر خلاصی بر توطئه استکبار جهانی زدند و ریشه فتنه را خشکاندند.
وی با بیان اینکه تنها رمز موفقیت ما در ادامه این انقلاب الهی پا گذاشتن جای پای رهبری است، بیان کرد: یک قدم هم نباید از رهبری جلو ‌یا عقب بیفتیم و افرادی که خود را ولایی‌تر از رهبر انقلاب می‌دانند مارقین هستند حتی اگر جای مهر بر پیشانی آنها نقش بسته باشد.
برادر شهید طهرانی‌مقدم در ادامه به بیان خاطراتی از سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم پرداخت و گفت: حسن آقا در ایجاد و برگزاری راهپیمایی 9 دی پیشرو و پیشتاز بود.
وی ادامه داد: ما چهار برادر بودیم؛ برادرم علی که سال 59 در کربلای سوسنگرد به شهادت رسید همواره با برادرم حسن در مسائل فرهنگی و مذهبی پیشتاز بودند و بچه‌های مسجد و بسیج را سازماندهی می‌کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول