اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض بوشهری‌ها به مطلب سایت گل

سایت گل باید از مردم استان بوشهر عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: شماری از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان بوشهری نسبت به مطلب سایت گل پس از پیروزی شاهین مقابل مس که نوشته بود "پاپتی‌ها در بهشت" به شدت اعتراض کرده و خواستار عذرخواهی مدیران این سایت از مردم استان بوشهر شدند.

سایت گل باید از مردم استان بوشهر عذرخواهی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، گزارشگر این خبر که خود یکی از ورزشی‌نویسان سرشناس بوشهری است از انتخاب این تیتر تعجب کرده و به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: بنده فقط گزارش بازی را ارسال کردم و در انتخاب تیتر دستی نداشتم.
فاضل قنبرپور عنوان کرد: در اولین فرصت موضوع را به مدیریت سایت گل منتقل می‌کنم.
اما این پایان ماجرا نبود و بلافاصله پس از انتشار این مطلب در سایت گل اعتراض بوشهری‌ها به این سایت بالا گرفت و شماری از خبرنگاران و ورزشی نویسان بوشهری به شدت از این اقدام سایت گل گله‌مند شدند.
 
* سایت گل به بوشهری‌ها توهین کرد
عضو هیئت رئیسه کانون هواداران شاهین بوشهر در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: با وجود پیروزی شیرین شاهین مقابل مس اما بعد از بازی با دیدن این تیتر در سایت گل کام همه ما تلخ شد.
عبدالرضا کللی‌فرد بیان کرد: اقدام دور از انتظار این سایت مهم ورزشی برای همه ما تعجب‌آور بود در حالی که به هیچ عنوان انتظار چنین مطلبی را نداشتیم اما گل با این مطلب خود به همه مردم بوشهر توهین کرد.
وی ادامه داد: اینکه مردم بوشهر فرهنگی غنی و سابقه‌ای دیرینه در ورزش کشور دارند بر کسی پوشیده نیست اما نباید افرادی به خود اجازه دهند که با تفکرات بی‌اساس بوشهری‌ها را پاپتی خطاب کنند.
عضو هیئت رئیسه کانون هواداران شاهین بوشهر بیان کرد: اگر منظور سایت گل با بازیکنان شاهین هم بوده باشد باز هم بسیار زننده است که یک سایت معتبر اینچنین مطلبی را عنوان کند.
 
* سایت گل اخلاق و ادب را فراموش کرد
عکاس ورزشی خبرگزاری فارس در بوشهر نیز گفت: سایتی با این همه اهمیت چرا اینقدر بدون مدیریت اخبار خود را منتشر می‌کند مگر روی این خبرها نظارتی صورت نمی‌گیرد.
سید محمد فاطمی افزود: شاهین با افتخار و تلاش به فینال جام حذفی رسیده و واقعا شرم‌آور است که می‌خواهید این پیروزی را بی‌اهمیت جلوه دهید.
وی ادامه داد: اگر سایت گل در بوشهر خیلی بازدید کننده داشت حال منفورترین سایت و رسانه کشور در نظر ورزشکاران و ورزش دوستان استان بوشهر است.
عکاس ورزشی خبرگزاری فارس در بوشهر بیان کرد: مدیریت سایت باید از مردم استان بوشهر عذرخواهی کند و به طور رسمی آن را منتشر کند.
فاطمی با اشاره به خوشحالی مردم بوشهر به خاطر صعود شاهین به فینال گفت: این کار سایت گل پیروزی را برای همه تلخ کرده هرچند با پیروزی مقابل استقلال جواب دندان‌شکنی به این بی‌اخلاقی‌ها می‌دهیم.
وی اظهار داشت: باید به مدیران سایت گل عنوان کنم مگر شما اخلاق و ادب رسانه‌ای را فراموش کرده‌اید چرا با چنین کلماتی کام مردم یک استان را تلخ می‌کنید.
 
* سایت گل باید از بوشهری‌ها رسما عذرخواهی کند
خبرنگار هفته‌نامه خلیج‌فارس بوشهر نیز به خبرنگار ما گفت: به هیچ عنوان انتظار چنین مطلبی آن هم از سوی سایت مهم ورزشی کشور نداشتیم، واقعا دور از انتظار و به دور از ادب چنین تیتری را انتخاب کردند.
عبدالحسین قاسمی افزود: مردم بوشهر همواره در طول تاریخ به رشادت، دلیری، معنویت و وفاداری به کشور زبانزد بوده‌اند و سال‌های سال مرزبانان دلیری از ایران اسلامی بوده‌اند.
وی گفت: مدیران سایت گل از سابقه تاریخی، فرهنگی، ادبی و ... استان بوشهر بسیار بی‌اطلاع بوده در غیر اینصورت به هیچ وجه به خود اجازه نمی‌دادند اینچنین به مردم استان بوشهر توهین کنند.
خبرنگار هفته‌نامه خلیج‌فارس بوشهر اظهار داشت: شاید هیچ چیز این لکه ننگ را بر دامن سایت گل پاک نمی‌کند اما مدیران آن حتما باید از مردم استان بوشهر عذرخواهی کنند.
قاسمی با تبریک پیروزی شاهین مقابل مس گفت: امیدواریم با پیروزی مقابل استقلال در فینال جام حذفی شایستگی‌های مردم با فرهنگ و تیم با اخلاق شاهین بوشهر را به افرادی که به دور از ادب مطالبی را مطرح می‌کنند، ثابت کنیم.
 
* فرهنگ و نجابت بوشهری قابل مقایسه با افراد بی‌ادب نیست
سرپرست خبرگزاری فارس در بوشهر نیز که به شدت از این اقدام سایت گله‌مند بود، گفت: واقعا شرم‌آور است که افرادی بدون اطلاع از فرهنگ و تاریخ و ادب استان بوشهر اینچنین بازیکنان و بوشهری‌ها را خطاب قرار می‌دهند.
ایمان ندومی افزود: بنده تا پیش از این مطالب این سایت را دنبال نمی‌کردم شاید الان به خاطر جذب مخاطب بیشتر چنین کاری کرده باشد اما باز هم مدیران سایت گل بدانند اگر در بوشهر بازدید کننده‌ای هم داشتند حالا هیچ بازدید کننده‌ای نخواهند داشت.
وی اظهار داشت: کمترین کاری که مدیران این سایت می‌توانند انجام دهند این باشد که رسما از تمام مردم استان بوشهر در ایران و تمام نقاط دنیا عذرخواهی کنند هر چند این عذرخواهی هم چیزی از اقدام به دور از ادب مدیران آن کم نمی‌کند.
ندومی اضافه کرد: مدیران سایت گل هم بدانند بوشهری‌ها هیچ وقت پاپتی نبوده و نیستند و فرهنگ بوشهری با چنین مطالب دور از ادبی خراب نمی‌شود.
سرپرست خبرگزاری فارس در بوشهر افزود: پس از اطلاع از این مطلب با فاضل قنبرپور ورزشی‌نویس شناخته شده بوشهری تماس گرفتم و در مورد این تیتر سوال کردم اما او از انتخاب تیتر اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت با مدیران سایت گل تماس گرفته و تیتر را تغییر می‌دهیم.
ندومی گفت: مدتی بعد تیتر تغییر کرد اما به هیچ عنوان توهینی که به بوشهری‌ها شده را پاک نمی‌کند و به قول معروف سایت گل باید دوره اخلاق رسانه‌ای در مجموعه خود را فشرده‌تر برگزار کند.
سرپرست خبرگزاری فارس در بوشهر اضافه کرد: فرهنگ و نجابت بوشهری به افراد بی‌ادب توجهی نمی‌کند.
وی با انتقاد از روابط عمومی شاهین بوشهر هم گفت: با وجود اینکه کانون هواداران شاهین بوشهر به سرعت به این اقدام واکنش نشان داده اما مشخص نیست چرا مدیریت روابط عمومی شاهین در این مورد موضع نگرفته، هر چند بنده در تماس با احمد عوضی از مشاوران باشگاه شاهین که برنامه‌های روابط عمومی این باشگاه را دنبال می‌کند نیز این موضوع را گوشزد کردم و ایشان هم اظهار ناراحتی کرد.
سرپرست خبرگزاری فارس در بوشهر تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت باشگاه شاهین که الحق و الانصاف با تمام وجود به دنبال شادی مردم بوشهر هستند با چنین مطالبی بی‌نتیجه مانده و کام بوشهری‌ها تلخ شود.
 
* سایت گل موجب رنجش مردم استان بوشهر شد
یکی از هواداران باسابقه بوشهری نیز به خبرنگار ما گفت: پیروزی شاهین موجی از شور و شعف را در بین مردم سراسر استان بوشهر ایجاد کرد و همه در تاب و تب این پیروزی بودند اما سایت گل با اقدام دور از انتظار خود کام همه ما را تلخ کرد.
عباس شنبهی که خود وبلاگ ورزشی (گل گت) را مدیریت می‌کند، افزود: سایت گل یکی از سایت‌های پر بازدید کننده بوشهر بوده اما با این تیتری که برای بازی شاهین انتخاب کرد وجهه خود را در بین بوشهری‌ها از دست داد.
وی اظهار داشت: مردم بوشهر همواره به فرهنگ دوستی و ادب در تاریخ شهرت داشته‌اند و در شرایط کنونی هم این منطقه به عنوان پایتخت انرژی ایران نام گرفته اما ظاهرا برخی افراد از تاریخ و پیشینه بوشهری‌ها اطلاعی ندارند.
با وجود این اقدام سایت گل علاوه بر ورزشی نویسان بسیاری از هواداران و ورزشکاران بوشهری همچنان به این اقدام سایت گل واکنش نشان داده و به آن معترض هستند.
امیدواریم مدیران سایت گل هر چه سریع‌تر از مردم استان بوشهر نسبت به این مطلب عذرخواهی کنند.
انتهای پیام/آ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول