اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل اعلام کرد:

ممنوعیت برپایی ستاد انتخاباتی در هسته مرکزی شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: برای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر اردبیل محدودیت‌هایی در ایجاد ستادهای انتخاباتی اعمال می‌شود به گونه‌ای که کاندیدایی حق ندارد در محدوده تعیین شده هسته مرکزی شهر ستاد انتخاباتی بزند.

ممنوعیت برپایی ستاد انتخاباتی در هسته مرکزی شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری در جلسه ستاد انتخابات اردبیل که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: با هدف کسب رضایت‌مندی عمومی و خدمت‌رسانی شایسته به مردم در تمام بخش‌ها اعم از دریافت خدمات اداری، درمانی،‌ بهداشتی و همچنین روان‌سازی بار ترافیکی و مقابله با هر نوع مشکلاتی که سبب زحمت و تردد آسان همشهریان می‌شود تصمیم گرفته شد در ایام تبلیغات رسمی هفت روز فرصت قانونی، از برپا شدن ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر خودداری کنیم.
وی این محدوده را میدان شریعتی به سمت تازه‌میدان (میدان امام حسین)، عالی‌قاپو به سمت میدان ورزش،‌ عالی قاپو به سمت سی‌متری ـ بازار و تقاطع پیرعبدالملک اعلام کرد و افزود: از استقرار ستادهای تبلیغاتی اصلی و فرعی کاندیداها در این محدوده ممانعت می‌شود.
این مسئول ادامه داد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در استقرار ستادهای تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر ناچار از اعمال این مقررات هستیم تا در روزهای پایانی سال که وضعیت پر حجمی را در ترددهای داخل شهر شاهد هستیم استقرار ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به این امر دامن نزند.
فرماندار اردبیل در ادامه بیان داشت: استقرار ستادهای تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر علاوه بر مزاحمت‌های مردمی، اسباب برخی بی‌نظمی‌های اجتماعی و امنیتی و انتظامی را نیز سبب‌ساز شده بود که با هدف پیشگیری از این مشکلات و چالش‌ها تلاش خواهیم کرد تا به هیچ کاندیدایی اجازه ایجاد ستاد در این محدوده‌ها را ندهیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب مراکز درمانی، کلینیک‌های پزشکی، ‌دستگاه‌های خدمات‌رسان، ‌بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی و حجم فعالیت‌های تجاری و اقتصادی و بازار در محدوده هسته مرکزی انجام می‌شود از هم‌اکنون از کاندیداها انتظار داریم از هرگونه عقد قرارداد با مغازه‌ها و فضاهای هسته مرکزی برای دایر کردن ستادهای انتخاباتی خودداری کنند.
اکبری این حرکت را حرکتی در راستای بسترسازی رفاه عمومی اعلام کرد و اظهار داشت: اگر کاندیدایی دچار تخلف شود در کنار برخورد، به یقین دستگاه‌های نظارتی این بی‌قانونی‌ها را در صدور اعتبار‌نامه حتی افراد پیروز در انتخابات مدنظر و ملاحظه قرار می‌دهند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول