اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی انتصاب داماد رئیس جمهور به ریاست استاندارد

قوامی: حکم انتصاب مهدی خورشیدی سریع‌تر لغو شود

خبرگزاری فارس: یکی از امضا کنندگان نامه به رئیس جمهور در مورد انتصاب مهدی خورشیدی داماد رئیس جمهور به سمت ریاست موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تاکید کرد: باید این حکم سریع‌تر و بدون فوت وقت لغو و ابطال شود.

قوامی: حکم انتصاب مهدی خورشیدی سریع‌تر لغو شود
هادی قوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حساسیت مأموریت موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی اظهار داشت: باید افرادی باتجربه و با سابقه به این مسئولیت گمارده شوند تا کیفیت تولید در کشور ارتقا یابد.
عضو شورای پول و اعتبار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکم انتصاب داماد رئیس جمهور به سمت ریاست موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شتاب زده است، یادآور شد: به همین خاطر جمعی از نمایندگان مجلس اخیراً در نامه‌ای به رئیس جمهور در مورد انتصاب دامادش به سمت این موسسه، انتقاد و خواستار لغو این حکم شدند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش داوطلبان در این دوره از انتخابات مجلس اعمال شرط مدرک تحصیلی برای داوطلبان بود، تصریح کرد: این اقدام سبب شده تا ضمن ارتقای سطح مطالعات، مصوبات بهتری در مجلس صورت بگیرد.
قوامی تصریح کرد: قطعاً گذاشتن شرط معدل برای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس سبب تخصصی‌تر شدن مجلس نهم خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه  از اجرایی شدن پروژه ملی راه آهن جوین - اسفراین - بجنورد خبر داد و گفت: 25 کیلومتر از مسیر پروژه خط آهن جوین- اسفراین میخکوبی شده است.
وی با بیان اینکه اجرای خط آهن جوین- اسفراین- بجنورد از مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی است، اظهار داشت: ‌اجرای این خط تنها راه اتصال مرکز استان به خط آهن سراسری است.
قوامی با اشاره به موانع اجرای این پروژه تصریح کرد: در چهار کیلومتر از اجرای خط آهن به خاطر برخی مشکلات نیاز به مساعدت آب منطقه‌ای است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول