اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تعداد فست فودهای اصفهان چند برابر کتاب فروشی‌ها است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر تعداد فست فودها و کبابی‌های شهر اصفهان چند برابر کتاب فروشی‌هاست که می‌طلبد شهرداری در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و خرید کتاب فعالیت‌ها و تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

تعداد فست فودهای اصفهان چند برابر کتاب فروشی‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی  ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد فست‌فودها و کبابی‌های شهر اصفهان چند برابر کتاب فروشی‌ها است، اظهار داشت: خوراک فکری جوانان به خوراک جسمی تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد: به دلیل ناآگاهی مردم و جوانان روز به روز کتاب‌فروشی‌های شهر کم رونق‌تر می‌شوند و بر تعداد و رونق فست فود و کبابی اضافه می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: از شهرداری می‌خواهم که در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و خرید کتاب فعالیت‌ها و تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد.
وی با بیان اینکه کتاب فروشان شهر با مشکلات زیادی روبه رو هستند، اضافه کرد: لازم است تسهیلاتی برای این قشر فرهنگی ایجاد شود تا بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند.
نصر اصفهانی تصریح کرد: شهرداری اصفهان طرح ارائه تسهیلات به کتاب‌فروشی‌ها را پیگیری و در قالب لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارسال کند تا برای مشکلات این قشر چاره جویی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم خیابان آیت‌الله کاشانی مطالبات زیادی برای ایمن‌سازی این خیابان دارند، اظهار داشت: معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان ساماندهی و ایمن‌سازی این خیابان را پیگیری کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول