اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

چاره‎اندیشی مسئولان و صنعتگران برای رفع مشکلات تولید

خبرگزاری فارس: در نشست مشترک مسئولان و صنعت‌گران مشکلات واحدهای تولیدی در این استان بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی شد.

چاره‎اندیشی مسئولان و صنعتگران برای رفع مشکلات تولید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این نشست که عصر امروز به ریاست علی‎اصغر عنابستانی استاندار این استان برگزار شد، بیش از 40 مشکل مربوط به 10 طرح صنعتی این استان با حضور مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و دستورات لازم از سوی استاندار برای رفع آن صادر شد. 
در این نشست همچنین به مشکلات واحدهای تولیدی سیمان، فولاد، سیرنگ، آب معدنی دیمه و تعداد دیگری از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد.
رسیدگی به مشکلات مربوط به شهرک‎های صنعتی چهارمحال و بختیاری از دیگر دستورات این جلسه بود که در خصوص آن بحث و بررسی لازم صورت گرفت. 
استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به وجود افزون بر هزار و 100 واحد تولیدی در این استان تصریح کرد: تعداد بسیار کمی از این واحدهای تولیدی این استان با مشکل مواجه‌اند که تلاش برای رفع مشکلات آنان با جدیت در حال پیگیری و انجام است.
وی بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود را عامل اصلی رشد و توسعه این استان در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: مهم‌ترین اصل در این زمینه شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان است تا بتوان از این ظرفیت‌ها به عنوان فرصت‌های مناسب در راستای سرمایه‌گذاری و رشد و اعتلای استان استفاده کرد.
عنابستانی با بیان اینکه الگو بودن با شعار تحقق نمی‎یابد، گفت: تحقق این هدف مستلزم تلاش‎‌های مضاعف و روزافزون مسئولان و مدیران استانی است تا بتوانند کشور را آنگونه که شایسته و بایسته ملت است بسازند.
‌وی خدمت به مردم را وظیفه تمامی مسئولان برشمرد و گفت: افتخار تمامی مسئولان خدمت به مردم است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
عنابستانی بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم تاکید و اضافه کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی روند توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول