اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد یزد:

کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در یزد تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از تشکیل کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در این استان خبر داد.

کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در یزد تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمدرضا غریب‌نواز صبح امروز در حاشیه نشست مشترک مسئولان کمیته امداد با مدیران موسسات خیریه شهرستان بافق اظهار داشت: کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان با همکاری موسسات خیریه و کمیته امداد در شهرهای مختلف استان یزد تشکیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه، ساماندهی موسسات خیریه و یکسان‌سازی برنامه‌ها و ایجاد تعامل بین موسسات خیریه و کمیته امداد برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به محرومان جامعه است.
غریب‌نواز با بیان اینکه این کارگروه با محوریت ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران کمیته امداد شهرستان‌ها و مدیران موسسات خیریه هر شهرستان تشکیل خواهد شد، افزود: شهرستان بافق این افتخار را دارد که کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان را به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشتاز استان دنبال می‌کند.
غریب‌نواز همچنین ضمن قدردانی از مردم خیر و نوع‌دوست استان یزد گفت: مردم استان در 9 ماه امسال بالغ بر 115 میلیارد ریال در قالب کمک‌های مردمی به این نهاد کمک کرده‌اند که بالغ بر 30 میلیارد ریال آن صدقات بوده است.
وی عنوان کرد: این کمک‌ها در راستای کمک به تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، امور تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، احداث مسکن و درمان نیازمندان هزینه شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد یزد با بیان اینکه کمک‌های مردمی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد رشد داشته، اذعان داشت: این کمک‌ها برای بیش از 50 هزار نفر از افراد نیازمند در استان یزد هزینه و پرداخت شده است.
به گزارش فارس، این نشست با هدف بررسی موانع و راهکارهای پیش روی موسسات خیریه و چگونگی برقراری تعامل بیشتر در راستای خدمت‌رسانی متمرکز و بهتر به محرومان جامعه تشکیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول