اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای باختر:

کاهش تلفات شبکه انتقال برق باختر در حد استاندارد است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: تلفات انرژی شبکه انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای باختر با توجه به محاسبات موجود و تبادلات انجام شده انرژی در خطوط 400 و 230 کیلوولت از شمال به جنوب و بالعکس در حد استاندارد بوده و مقدار آن 2.53 درصد است.

کاهش تلفات شبکه انتقال برق باختر در حد استاندارد است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر، کامبیز سهرابی با تاکید بر اهمیت کاهش تلفات در خطوط انتقال و فوق توزیع، اقدامات انجام شده در این زمینه را در حوزه زیر پوشش برق باختر گسترده خواند.
وی تبدیل وضعیت بهره‌برداری شبکه 63 کیلوولت از حالت شعاعی به حالت رینگ بسته و کاهش تلفات در لایه فوق توزیع، احداث ایستگاه‌های مدولار با هدف کاهش شعاع تغذیه خطوط 20 کیلوولت از طریق ایستگاه‌های فوق توزیع، نصب 14 عدد بانک خازنی 2.4 مگاوات در ایستگاه‌های فوق توزیع به منظور جبران‌سازی توان راکتیو و کاهش تلفات انرژی در شبکه فوق توزیع، اصلاح سیستم‌های اندازه‌گیری به منظور کاهش خطای محاسبه میزان تلفات شبکه، اجرای برنامه‌های اصلاح و بهینه‌سازی خطوط و اجرای برنامه‌های اورهال و مقره شویی را برخی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده حوزه تحت پوشش برق باختر عنوان کرد.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای باختر اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رسیدن به شاخص تلفات از 2.53 درصد در سال 90 به 2.50 درصد در سال 91 است.
سهرابی تصریح کرد: میزان اعتبارات پیش‌بینی شده طی سال‌های 90 و 91 به منظور کاهش تلفات در شبکه‌های انتقال و فوق توزیع 5 هزار میلیون ریال و برای تکمیل حفاظت‌ها و برقراری رینگ شبکه 63 کیلوولت 3 هزار و 500 میلیون ریال به منظور اورهال و مقره شویی است که در صورت تحقق نقدینگی اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول