اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

رستوران دوستدار قلب سالم در دیلم راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: راه‌اندازی رستوران دوستدار قلب سالم در دیلم ضروری است.

رستوران دوستدار قلب سالم در دیلم راه‌اندازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در کمیته رفاهی و مسکن شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: برای خرید اجناس و کالاهای مورد نیاز کارکنان شبکه و مراکز به صورت اقساطی با چند واحد صنفی فروش لوازم خانگی مذاکره شده و پرسنل پس از عقد قرارداد می‌توانند کالاهای مورد نیاز را از این صنوف تهیه کنند.
ناصری با اشاره به لزوم راه‌اندازی رستوران دوستدار قلب سالم در شهرستان، داشتن الگویی مناسب برای تغذیه مردم، کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و سرمایه‌گذاری پرسنل در این طرح را از مزایای این طرح عنوان کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مسئول امور عمومی شبکه خواست تا بررسی دقیق‌تری همراه با جزئیات کامل و برآورد هزینه برای راه‌اندازی رستوران دوستدار قلب سالم در شهرستان انجام دهد.
وی با اشاره به واگذاری مسکن از طریق تعاونی‌های مسکن مهر و پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن از سوی دولت تصریح کرد: با این شرایط دیگر تعاونی مسکن شبکه عملاً غیر فعال شده و هیئت مدیره تعاونی مسکن شبکه پیش پرداخت ثبت‌نام پرسنل در مرحله دوم و سوم را به آنان عودت دهد.
ناصری اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های چند نفر از بانوان شاغل در شبکه برای ورزش کردن در ساعات اداری و استفاده از سالن ورزشی شبکه از همکاران حاضر در جلسه خواست تا با هم‌فکری بیشتر و بررسی دقیق‌تر یک برنامه‌ریزی خوبی برای استفاده تمام پرسنل از سالن ورزشی در ساعات اداری انجام شود.
رئیس شبکه بهداشت دیلم با اشاره به درخواست چند نفر از بانوان شاغل برای استفاده از منازل سازمانی شبکه یادآور شد: طبق بخشنامه دانشگاه برای پرسنل خانم که سرپرست خانواده نبوده و به صورت قراردادی مشغول به کارند، مسکن تعلق نمی‌گیرد.
در ادامه این نشست خانم خلیجی دبیر جلسه مصوبات جلسه قبل را پیگیری کرد و حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در این ارتباط پرداختند.
در ادامه این نشست گزارشی از روند تفکیک و ساخت زمین‌های واگذاری شده به کارکنان در مرحله اول در سال‌های گذشته و تعداد پرسنلی که پیش پرداخت برای واگذاری زمین در مرحله دوم و سوم پرداخته‌اند، ارائه شد.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول