اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

دو عضو شورا از حضور در جلسه منع شدند/ رای دادگاه قطعی شود، علی‌البدل‌ها وارد شورا می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تا زمان ابلاغ رأی قطعی دادگاه، دو عضو شورای اسلامی شهر شیراز از حضور در شورا منع شده‌اند و به آنان نیز ابلاغ شده است و این را پذیرفته‌اند.

دو عضو شورا از حضور در جلسه منع شدند/ رای دادگاه قطعی شود، علی‌البدل‌ها وارد شورا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش عصر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر حکم تجدید نظر قطعی باشد، اعضای علی‌البدل شورا پس از احمدرضا نقیب‌زاده از طریق فرمانداری به شورا معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: معتقدیم هر فردی پس از اینکه در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید بسیار مراقب خود باشد تا انگشت‌های اتهام به سمت او دراز نشود.
زحمت‌کش تصریح کرد: حضور نیافتن این دو عضو شورا در جلسه‌ها کار را برای 9 نفر سخت‌تر می‌کند و حضور به موقع را می‌طلبد و در صورت عدم حضور برخی از اعضا، ممکن است جلسه رسمیت پیدا نکند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: مردم رفتارها را به خوبی می‌شناسند و نباید مسائل جزیی را به عنوان کلیت قلمداد کرد.
زحمتکش در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس نهم اشاره کرد و ابراز داشت: داوطلبان باید مسائل و مشکلات واقعی حوزه انتخابیه را به مردم بگویند و خارج از شعار راه‌حل‌های قابل پیگیری را به عنوان شعارهای انتخاباتی خود که منتهی به رأی مردم می‌شود را در سرلوحه برنامه خود قرار دهند.
وی ادامه داد: اگر داوطلبی، در بین کاندیداها اصلح‌تر از خود می‌بینند و شرایط را به نوعی پیش‌بینی می‌کند که کمک به انتخابات اصلح به نفع مردم می‌شود چه قدر خوب است تکلیف را از خود ساقط بداند و امر پیگیری مطالبات مردم را به اصلح‌تر واگذار کند.
زحمتکش درباره عملکرد نمایندگان استان فارس در بهارستان هشتم نیز اظهار داشت: از نمایندگان فارس بیش از این توقع بود، 17 عضو مجمع نمایندگان در فارس داشتیم، اینها در انتخابات اعضای هیئت دولت و مدیران این استان بیش از اینها می‌توانستند تأثیرگذار باشند و یکی از دلایلی که باعث شد در فارس چند تکلیف مشخص نباشد و اوضاع و احوال این استان به نحوی باشد که اغلب مردم ناراضی باشند کوتاهی نمایندگان مردم استان و شهر شیراز بود.
وی اضافه کرد: آنقدر که نمایندگان این استان در راستای تفرق قدم برداشتند برای وحدت قدم بر نداشتند.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول