اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان:

450 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد در کنگان معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از معدوم‌سازی 450 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد در کنگان خبر داد.

450 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد در کنگان معدوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سیده زینب حسینی عصر امروز در نشست مسئولان بهداشتی کنگان اظهار داشت: بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان از مهم‌ترین اولویت‌های این شبکه است که با تلاش کارکنان شبکه و سایر مسئولان انجام می‌شود.
وی افزود: نظارت بر امکان تهیه و توزیع غذا از جمله برنامه‌های این شبکه برای تضمین سلامت مردم است و امیدوار هستیم با همکاری مردم به نتایج لازم برسیم.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از معدوم‌سازی 450 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 457 کیلوگرم مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیرقابل استفاده توسط بهداشت محیط شبکه بهداشت کنگان معدوم شد.
حسینی تصریح کرد: این اقلام از مراکز تهیه و توزیع شهرهای کنگان و بنک و با دستور دادستان عمومی و انقلاب با حضور نماینده امور صنفی و دادستانی و نمایندگان مراکز بهداشتی و درمانی معدوم شده است.
وی ادامه داد: میزان مواد غیرقابل مصرف جمع‌آوری شده در سال‌های اخیر کاهش چشمگیری داشته که دلیل آن نیز پیگیری‌های موثر بازرسان و برخورد قاطع با متخلفان بوده به نحوی که در سال‌های گذشته مواد معدومی حتی به 40 تن نیز رسیده بود.
رئیس شبکه بهداشت کنگان همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی بهینه‌سازی فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای در کنگان خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور کاردانان و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان‌های کنگان و دیر برگزار شد.
حسینی در ادامه از جذب دو کارشناس بهداشت حرفه‌ای در کنگان خبر داد و اذعان داشت: یکی از مشکلات موجود در کنگان نبود نیروی انسانی ثابت بهداشت حرفه‌ای در ستاد و مراکز بهداشتی می‌باشد که با پیگیری‌های صورت گرفته دو کارشناس به صورت شبه‌پیمانی جذب می‌شوند.
وی از دیگر مشکلات بهداشت محیط در شبکه را کمبود وسایل و تجهیزات دانست و گفت: با خرید این نوع تجهیزات شاهد ارتقای خدمات و فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای در این شهرستان خواهیم بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول