اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی یاسوج بیان کرد

بدقولی برخی بانک‌ها در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسیرانی یاسوج از بدقولی برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بدقولی برخی بانک‌ها در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی یاسوج
حمدالله صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به نظرات کارشناسی و پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد سهمیه 100 فقره نوسازی ناوگان تاکسیرانی از دیگر استان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.
وی افزود: در جلسات کارشناسی مقرر گردید که تسهیلات بانکی نوسازی ناوگان تاکسیرانی بر عهده بانک صادرات باشد که تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است.
صفایی با بیان اینکه بیش از 125 تاکسی فرسوده از سال 66 تاکنون در این شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: این تعداد تاکسی یا در انبارهای اسقاطی در حال پوسیدن هستند یا در گوشه حیاط خانه‌ها در حال خاک خوردن می‌باشند.
صفایی با بیان اینکه به رغم قول مساعد مسئولان بانک صادرات در ابتدای طرح نوسازی تاکسی‌ها تاکنون اقدام مؤثری صورت نگرفته، تصریح کرد: این در حالی است که در توافقنامه با بانک مقرر شد برای هر دستگاه تاکسی مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات با یک ضامن مقرر شود اما، پس از مراجعه به بانک سه ضامن معتبر برای این مبلغ از رانندگان خواسته شده است.
وی افزود: در توافقنامه زمان اجرایی کردن این طرح تا پایان دی‌ماه سال جاری بوده است ولی به دلیل عملی نکردن تعهدات بانک صادرات تاکنون یک فقره تسهیلات پرداخت نشده است.
این مسئول از مدیریت بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی پیگیری و تسهیل امور بانکی این رانندگان را خواستار شد.
صفایی به مسافرت‌های درون شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: یاسوج با توجه به مهاجرپذیر بودن و گسترش روزافزون آن به تاکسی‌های مستعمل و از رده خارج کردن تاکسی‌های فرسوده در اسرع وقت نیاز دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول