اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

هسته‌های گزینش گلوگاه دستگاه‌های مدیریتی کشور هستند

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: هسته‌های گزینش گلوگاه دستگاه‌های مدیریتی کشور هستند و از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارند.

هسته‌های گزینش گلوگاه دستگاه‌های مدیریتی کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار با شورای مدیران گزینش استان قم با بیان اینکه هسته‌های گزینش گلوگاه‌های دستگاه‌های مدیریتی کشور محسوب می‌شوند، اظهار کرد: مسئولان بخش‌های گزینش وظیفه پر خطر و با اهمیتی را بر عهده دارند که باید با دقت، مهارت لازم و استمداد از اهل بیت(ع) کار خود را انجام دهند.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: نخستین دستگاه گزینش را خداوند متعال بنا کرده و با افراد گزینش شده با عطوفت الهی رفتار و آنها را بر اساس ضوابط انتخاب کرده است.
سعیدی تصریح کرد: با نظر به داستان زندگی حضرت ابراهیم (ع) و حضرت نوح(ع) در می‌یابیم خداوند بر انتخاب افراد بر اساس روابط مهر باطل زده که این درس عبرتی بزرگ است برای همه کسانی که در جایگاه مسئولین گزینش قرار دارند.
تولیت آستانه مقدسه قم عنوان کرد: آگاهی از اهداف افراد از ورود به یک مجموعه اهمیت بالایی دارد و تشخیص آن به عهده مسئولین گزینش هر مجموعه است.
وی ادامه داد: گزینش واحد بسیار حساس و مهمی است و باید دقت شود افرادی که قصد ورود به مجموعه‌ای را دارند دل در گرو جای دیگری نداشته و موجب خسارت نشوند.
سعیدی با اشاره به اینکه هسته‌های گزینش مانند صافی عمل می‌کنند، خاطر نشان کرد: منفذ‌های این صافی باید طوری باشد که از طرفی افراد نفوذی نتوانند وارد شوند و از طرف دیگر افراد با صلاحیت امکان ورود پیدا کنند.
وی افزود: صداقت، صفای درون، انجام امور بر اساس ضوابط و توجه به نقش توسل از جمله راهکار‌های موفقیت در واحد‌های گزینش است.   
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول