اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تخصیص اعتبارات برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان دستگاه‌های مختلف سیستان و بلوچستان باید از اعتبارات اختصاص داده شده به استان در زمینه سرعت بخشیدن به اجرای بهینه پروژه‌ها استفاده کنند.

تخصیص اعتبارات برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد در جلسه شورای فنی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی باید با جدیت و سرعت عمل بیشتری دنبال شود.
وی افزود: تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی در کنار افزایش رفاه شهروندی، رضایتمندی مردم را در بر دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی باید با نگاهی دقیق بر نحوه اجرا و حفظ کیفیت طرح‌های اجرا شده نظارت داشته باشند.
آزاد ادامه داد: کنترل و نظارت بر طرح‌های مختلف عمرانی ضروری است زیرا از بودجه بیت‌المال برای انجام آنها استفاده می‌شود.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین چالشی که در پروژه‌های عمرانی با آن مواجهه هستیم، طولانی شدن زمان اجرای آنهاست که باید برای رفع آن چاره اندیشی کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر رعایت جدول زمانبندی در اجرای پروژه‌ها گفت: اگرچه اختصاص به موقع بودجه و اعتبارات در تسریع اجرای پروژه‌ها تأثیر دارد اما باید از اعتبارات موجود در راستای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها استفاده بهینه کرد.
آزاد خواستار برنامه‌ریزی برای افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی تا پایان سال شد.
وی به سامانه ملی کنترل و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کشور اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌ها باید پروژه‌ها، اعتبارات، اختصاص، جذب و پیشرفت فیزیکی را در این سامانه ثبت کنند و دفتر فنی نیز این موارد را با بازدیدهای دوره‌ای راستی آزمایی و پیگیری کند.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در راستای استخراج نتایج سال 88 این سامانه، در راستای تحقق طرح‌های عمرانی در سطح استان، شهرستان زهک رتبه نخست را به خود اختصاص داد و زابل و سیب و سوران دوم و سوم شدند.
آزاد عنوان داشت: مبادله سالانه بیش از 3 هزار موافقتنامه در استان و وجود حدود 3 هزار و 759 پروژه عمرانی به دغدغه مسئولان در حوزه عمرانی تبدیل شده که باید هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
وی درباره ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان نیز گفت: تعداد پروژه‌های عالی و بسیار خوب در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول