اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد

صدور کارت سلامت برای کشاورزان فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از صدور کارت سلامت برای کشاورزان در این شهرستان خبر داد.

صدور کارت سلامت برای کشاورزان فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، علیرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای طیور برای پیشگیری، آموزش و اطلاع‌رسانی به پرورش‌دهندگان بخش مرغ و طیور، دو کارگاه آموزشی نیز در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شده است.
وی ابراز داشت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه مورد معاینه و آزمایش‌های پزشکی قرار گرفتند و از سوی شبکه بهداشت و درمان برای آنان کارت سلامت صادر شده است.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: کارگاه آموزشی در مورد بهداشت و بیماری‌های طیور به‌ویژه بیماری آنفلوانزای پرندگان با حضور نمایندگان اداره دامپزشکی، امور دام، تعاونی دامداران، تعاونی مرغداران و مرغداران منطقه نیز در این شهرستان برگزار شده است.
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه با هماهنگی اداره ترویج جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونکنار، کارگاه آموزشی با عنوان خطرات شغلی و ایمنی در سم‌پاشی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد، گفت: به سم‌پاشان منطقه درباره رعایت اصول سم‌پاشی و نکات ایمنی، حفاظت از محصول و کشاورز و محیط زیست، آموزش‌هایی داده شد.
به گفته غلامی، کارگاه آموزشی دیگری نیز در آینده با همکاری شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود.
وی با اعلام اینکه به‌منظور ارتقای سطح دانش دهیاران، شوراها و مددکاران گردهمایی یک‌روزه در مورد سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌برداران با همکاری زراعت و اداره ترویج در سالن اجتماعات شهید نریمانی شهرستان برگزار شده، اذعان داشت: برای ارتقای سطح دانش بهره‌برداران و در راستای وام مشاغل خانگی یک دوره کلاس پرورش طیور خانگی با همکاری امور دام و اداره ترویج به مدت پنج روز در سالن اجتماعات شهید نریمانی برگزار شده است.
این مسئول در پایان متذکر شد: در پایان این دوره گواهی آموزشی بهره‌برداران صادر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول