اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه کمال الملک نوشهر

نمایشگاه عکس پاییز برگزار شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس گل، برگ و پاییز در دانشگاه کمال‌الملک نوشهر برگزار شد.

نمایشگاه عکس پاییز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مدیر اداره کل فرهنگی و هنری دانشگاه کمال الملک نوشهر ظهر امروز در اختتامیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه 50 اثر از 45 دانشجو در  این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد، گفت: این نمایشگاه از سوم دی در گالری خانه خورشید برگزار شد و تا امروز ادامه داشت.
میثم زندی ادامه داد: پنج اثر از این آثار با رای بازدیدکنندگان به عنوان اثر برتر معرفی شده و با بررسی‌های که صورت می‌گیرد  اثر برگزیده اعلام می‌شود.
وی ابراز داشت: اداره کل فرهنگی و هنری دانشگاه کمال الملک بعد از تشکیل انجمن‌های هنری، ورزشی، علمی و دانشجویی به برگزاری برنامه‌های مدون و مداوم برای شناسایی، باروری و تولید آثار هنری توسط دانشجویان می‌پردازد.
زندی خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن‌های هنری دانشجویی و هنرهای تجسمی، حکمت و فلسفه، شعر و ادب، موسیقی و هنرهای نمایشی از برنامه‌هایی است که در زمان بیکاری دانشجویان به صورت مدون پیگیری می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه خانه عکس این دانشگاه با تلاش استاد فرشاد یزدیان استاد عکاسی راه‌اندازی شده، ابراز داشت: این خانه در راستای جذب، آموزش و تولید توسط دانشجویان قدم برمی‌دارد.
مدیر اداره کل فرهنگی و هنری دانشگاه کمال الملک نوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای دیگر نمایشگاه‌های این دانشگاه متذکر شد: نمایشگاه عکس شهرستانی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در روزهای پیروزی انقلاب در نوشهر توسط این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی پخش فیلم، شعرخوانی و کارگاه بازیگری و فیلم‌سازی را از دیگر فعالیت‌های اداره امور فرهنگی این دانشگاه برشمرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول