اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی:

تهیه محتوای آموزشی مهدکودک‌ها دغدغه بهزیستی است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مطالب ارائه شده توسط مربیان در مهدکودک‌ها گفت: تهیه محتوای آموزشی در این مراکز از دغدغه‌های اصلی بهزیستی است.

تهیه محتوای آموزشی مهدکودک‌ها دغدغه بهزیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی فرامرزی ظهر امروز در جمع مدیرکل، معاونان و روسای ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌های یزد اظهار داشت: تجربه بهزیستی در مهدهای کودک 30 ساله است و در این زمینه اقدامات خوب و تغییرات موثری صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی مهدهای کودک قرآنی و استفاده از ظرفیت آنها یکی از اقدامات بهزیستی در حوزه کودکان است.
کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه هدف بهزیستی آموزش کودکان به بهترین شکل در مهدکودک‌هاست، افزود: تهیه محتوای آموزشی ویژه کودکان و ارائه آن به زبان کودکانه از دغدغه‌های بهزیستی است و در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.
فرامرزی با اشاره به بسته آموزشی تهیه شده در حوزه مهدهای کودک عنوان کرد: این بسته در اختیار مهدهای کودک قرار می‌گیرد و طی اجرا مورد بازنگری قرار گرفته و کاستی‌های آن رفع می‌شود.
وی در مورد وضعیت مهدهای کودک یزد نیز عنوان کرد: بازدیدهای صورت گرفته نشان می‌دهد بحث دین و مسائل مذهبی در یزد نقش مهمی دارد و جایی که پاداش‌های معنوی توجیه داشته باشند، همکاری خوب است.
مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این نشست، امنیت شغلی، ثبات شغلی و ایجاد علاقمندی شغلی در مهدهای کودک را ضروری دانست و ابراز داشت: عمده نگرانی مهدهای کودک، بیمه کارکنان و تهیه مکان مهد است، زیرا به دلیل استیجاری بودن مکان، مهدها خانه به دوش هستند.
محمدحسین رحیمی‌نسب با بیان اینکه مهدها باید از یک مرجع قانونی حمایت شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر امور مربوط به 10 درصد کودکان در کشور توسط ارگان‌های مختلف پیگیری می‌شود که این کودکان در مهدهای کودک و مهدهای کودک قرآنی حضور دارند.
وی اذعان داشت: برای پوشش همه فعالیت‌های مربوط به حوزه کودکان نیاز به تشکیل سازمان کودکان است تا بر امور مربوط به ادبیات، تتاتر، موسیقی، سنجش هوش کودکان و... کنترل  داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول