اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

تأمین نقدینگی مهم‌ترین دغدغه شرکت آب و فاضلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تأمین نقدینگی طرح‌های عمرانی به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام در بخش آب و فاضلاب مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در راستای فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان وجود دارد.

تأمین نقدینگی مهم‌ترین دغدغه شرکت آب و فاضلاب است
هاشم امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تأثیر برگزاری نمایشگاه صنعت آب در اصفهان که از تاریخ 14 تا 17 دی‌ماه است، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب در استان فرصتی برای تبادل تجارب، دستاوردها و دانش‌های نوین در حقیقت میان شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری میان سایر شرکت‌ها و پیمانکاران باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در زمان برپایی نمایشگاه‌ها موقعیتی فراهم می‌شود که بازدیدکنندگان از نزدیک با فعالیت‌های شرکت از جمله طرح‌هایی که به اجرا رسانده و یا در دستور کار قرار دارد به خوبی آشنا شوند و اطلاع‌رسانی کامل و جامعی از فعالیت‌های صورت گرفته شرکت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در مجموع برگزاری نمایشگاه‌ها منجر می‌شود متخصصان، دانشگاهیان، پیمانکاران و فعالان صنعت آب و فاضلاب در این گردهمایی با بهره‌گیری از داشته‌های یکدیگر استفاده شایسته‌ای از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ببرند که این امر برای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازخورد بسیار مطلوبی در بردارد.
امینی با اشاره به نقاط ضعف نمایشگاه‌های صنعت آب در سال‌های گذشته گفت: در نمایشگاه‌های گذشته که در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفته بود ارائه طرح‌ها و ایده‌ها تکراری بوده، بنابراین باید در راستای برگزاری نمایشگاه‌های مطلوب قبل از تشکیل این نمایشگاه‌ها، کمیته‌ای تخصصی وظیفه بررسی همه جانبه غرفه‌های نمایشگاهی را بر عهده داشته باشد.
وی با اشاره به کمیته تخصصی و جلوگیری ارائه طرح‌ها و ایده‌های تکراری بیان داشت: اعضای این کمیته باید متشکل از متخصصان فنی آب و فاضلاب، دانشگاهیان، گرافیست‌ها، بازاریان و متخصصان روابط‌عمومی باشد تا در پایان برگزاری نمایشگاه بهترین غرفه‌ها در زمینه ایده‌های نو در صنعت آب و فاضلاب انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به نقش بسزای این شرکت در زمینه تأمین آب و دفع فاضلاب و مشکلات ایجاد شده در عرضه خدمات اظهار داشت: تأمین نقدینگی طرح‌های عمرانی به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام در بخش آب و فاضلاب مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در راستای فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان وجود دارد.
وی از افزایش روز افزون نرخ جمعیت و وسعت جغرافیایی استان سخن گفت و تاکید کرد: استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید می‌تواند زیرساخت‌های با ثبات و پایداری برای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مهیا کند تا خدمات به‌روز و پایداری را در اختیار مشترکین قرار دهد.
امینی تصریح کرد: استفاده از توانمندی‌های فنی مهندسی مراکز علمی دانشگاهی و صنایع مرتبط با بخش آب و فاضلاب می‌تواند سطح خدمات‌رسانی را ارتقاء بخشد.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و فاضلاب می‌تواند به عنوان موتور محرکه‌ای برای پیشبرد اهداف شرکت و افزایش راندمان‌کاری و رسیدن به مرحله‌ای باشد که تمام شهروندان شهیدپرور استان اصفهان از خدمات کامل آب و فاضلاب بهره‌‌‌مند شوند.
انتهای پیام/ی20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول