اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت خراسان جنوبی خبر داد

اکتشاف ذخایر طلا در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اکتشاف ذخایر طلا در شهرستان بشرویه با عیار عالی خبر داد.

اکتشاف ذخایر طلا در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه علیرضا جمیع صبح امروز در جمع صنعت‌گران و معدن‌کاران بشرویه اظهار داشت: با پیگیری بحث پیجویی معدنی در شهرستان بشرویه توسط یکی از بهره‌برداران به رگه‌هایی از فلز گران‌بهای طلا برخورد شده است که کارهای مقدماتی برای سنجش عیار این معدن انجام شده و 400 کیلوگرم از خاک معدن به آزمایشگاهی در مشهد ارسال شده است.
وی ادامه داد: بر اساس گزارشات حاصله از این آزمایشگاه نتایج به دست آمده از آن مثبت بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: به تمامی فعالان در عرصه صنعت و معدن قول مساعدت داده می‌شود که در صورت سرمایه‌گذاری از آنها حمایت دولتی هم خواهد شد.
جمیع با اشاره به گازرسانی به شهرک صنعتی بشرویه در آینده نزدیک ادامه داد: سوخت مورد نیاز کوره‌های آجرپزی شهرستان نیز تأمین شده است تا فخاران شهرستان قالب‌های خام خود را به آجر تبدیل کنند و محصول خام تولیدی از بین نرود.
وی به پرداخت وام 150 میلیون ریالی به کوره‌داران اشاره کرد و ادامه داد: در بشرویه چندین سوله در شهرک صنعتی در حال ساخت است که صنعت‌کاران می‌توانند با اجاره آنها به فعالیت بپردازند و در صورت توان اقدام به خرید آن کنند.
در ادامه این جلسه مسئولان کارخانجات معادن شهرستان به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در حوزه صنعت و معدن و بازرگانی شهرستان پرداختند.
در این جلسه نحوه توزیع بسته‌های حمایتی دولت در بخش صنعت، مشکلات سوخت، تعرفه‌های متغیر خرید و فروش پنبه، نحوه ایجاد اشتغال در شهرستان، کمبود پشتوانه و حمایت مالی و مشکلات دریافت تسهیلات بانکی از جمله مشکلات بیان شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول