اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس:

کالای قاچاق، اشتغال را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: افراد جامعه باید به این باور برسند که با مصرف کالای قاچاق، به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال فرزندان را هدف قرار می‌دهند.

کالای قاچاق، اشتغال را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین زارع‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس، با اشاره به تأثیرات منفی ورود کالاهای قاچاق به این استان، اظهار داشت: امروزه شاهد مصرف کالاهای قاچاقی هستیم که حتی در خود کشورهای تولید‌کننده نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و این نکته باید مورد توجه مصرف کنندگان این نوع کالاها در این استان باشد.
دبیر کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان فارس با تأکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای مبارزه با هجمه گسترده ورود کالای قاچاق اظهار داشت: ورود کالای قاچاق از اهداف کلان دشمنان برای رواج بیکاری و از بین بردن فرصت‌های اقتصادی کشور است.
زارع پور با بیان اینکه در بخش فعالیت‌های فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا گام‌های اولیه برداشته شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 700 دقیقه سخنرانی توسط ائمه جمعه در سراسر استان فارس انجام گرفته است که این حرکت ارزنده در شفاف‌سازی و تبیین اثرات مخرب مصرف کالای قاچاق در نزد مردم بسیار مؤثر است، اما با این حال نیز باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب، گام‌های بیشتری برداشته شود.
وی در ادامه با تقدیر از فعالیت اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس در کسب مقام نخست کمیسیون‌های کشور در دو سال گذشته، گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که جستجوی مردم تنها برای خرید کالای ایرانی باشد که این امر اثرات مخرب مصرف کالای قاچاق را در کشور کاهش می‌دهد.
به گزارش فارس، این جلسه با سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس پایان یافت.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول