اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

کتابخانه مرکزی مشهد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: کتابخانه مرکزی مشهد تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه مرکزی مشهد بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در حاشیه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: باید هرچه سریع‌تر این پروژه که بهره‌برداری از آن به درازا کشیده است، به اتمام برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی افزود: اتمام این پروژه حدود 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سال گذشته از محل اعتبارات استان یک میلیارد تومان به آن تخصیص یافت و هم‌اکنون این وجه در اختیار اداره‌کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی به عنوان پیمانکار این پروژه قرار گرفته و در حال انجام فعالیت است.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سهم نیم درصد شهرداری مشهد در سال 90 و 91 نیز به اتمام این پروژه اختصاص می‌یابد و در بودجه سال آینده نیز از محل اعتبارات استان مبلغی به این پروژه تخصیص می‌یابد تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال آینده باشیم.

*بازدید سرپرست فرمانداری فریمان از دانشگاه پیام‌نور این شهرستان
مجتبی بزم‌آرا همزمان با برگزاری امتحانات نیمسال اول در محل دانشگاه پیام‌نور این شهرستان حضور یافت و در جریان نحوه ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی این دانشگاه به دانشجویان قرار گرفت.
وی با اشاره به دستور مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر احداث دانشکده پیراپزشکی و بهداشت افزود: از آنجا که پیگیری احداث این دانشکده مورد تاکید فرمانداری فریمان است، کمیته‌ای با هدف بررسی روند اجرای این مصوبه تا زمان تکمیل پروژه در محل فرمانداری تشکیل شده است.
این پانزدهمین بازدید سرزده سرپرست فرمانداری فریمان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان از آبان ماه سال جاری تاکنون است.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول