اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند:

سارق خودرو در دماوند دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

سارق خودرو در دماوند دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، فرهاد قدسی اظهار کرد: سارق خودرویی که برای رهایی از محاصره پلیس سعی می‏کرد با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی، از صحنه متواری شود، با سرعت عمل و هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان دماوند دقایقی پس از سرقت دستگیر شد.
وی در تشریح نحوه چگونگی این اقدام گفت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودرو در شهر گیلاوند، اقدامات برای شناسایی خودروی مسروقه و دستگیری سارق آن آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: مأموران بلافاصله طرح مهار را در جاده اصلی به اجرا درآورده و با گشت‏زنی مداوم در سطح حوزه موفق شدند، دقایقی بعد این خودرو را شناسایی کنند.
قدسی بیان کرد: مأموران پس از شناسایی خودروی مسروقه برای توقف آن اقدام کردند؛ اما راننده بدون توجه به دستور پلیس، سعی می‏کرد با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی متواری شود.
وی تصریح کرد: همین امر باعث تعقیب و گریزی چند دقیقه‏ای میان راننده و مأموران شد که در نهایت با سرعت عمل و هوشیاری مأموران، خودرو متوقف و سارق برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
قدسی گفت: متهم در بازجویی‏های انجام شده علاوه بر جرم خود، به دو فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در حوزه تهران بزرگ اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی خودرو و اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شهروندان خواست که در هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب‏ها و بالا بودن شیشه‏ها اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول