اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

رزمایش ولایت استکبار را از آب‌های نیلگون خلیج فارس فراری داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: رزمایش عظیم و گسترده دریایی ولایت 90 دشمنان این نظام را از آب‌های نیلگون خلیج فارس فراری داد.

رزمایش ولایت استکبار را از آب‌های نیلگون خلیج فارس فراری داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار عصر امروز در نشست با جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه نظامی امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر در کنار حفظ آرامش و امنیت منطقه و برآوردن سرود صلح در خاورمیانه، سعی می‌کند به دشمن فزون‌طلب فرصت حضور در منطقه را ندهد و رزمایش ولایت 90 به خوبی ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران مرزدار حریم اسلام و مدافع حقانیت دیگر ملت‌ها است.
وی با اعلام این‌که در این رزمایش عظیم و با دستاورد مناسب دلاورمردان ارتشی دشمن زبون را وادار به تسلیم و فرار کردند، تصریح کرد: امروز بخش عظیمی از دریاهای آزاد تحت سیطره و نظارت دقیق دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران است به گونه‌ای که در رزمایش اخیر این حقیقت ثابت شد که قدرت نظامی ایران در تمام عرصه‌ها کید دشمنان را خنثی کرده است.
این مسئول از این رزمایش به عنوان قدرت و صلابت بی‌نظیر نیروهای مسلح ایران در عرصه دفاع از آب و خاک سرزمین اسلامی یاد کرد و افزود: دلاورمردان ما با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین سلاح نظامی و تاکتیک‌های نوین با وحدت و همدلی خود جهانیان را در حیرت گذاشته و یأس و ناامیدی استکبار را رقم زدند.
باوقار پیام روشن این رزمایش را برای دوستداران نظام صلح و امنیت و آرامش و برای بدخواهان این انقلاب دلهره‌آور و ترس‌آور یاد کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز در حیات 33 سالگی خود شایسته‌ترین عظمت و اقتدار را به دست آورده است و به یقین می‌تواند این شایستگی‌ها را با غرور و هویتی بی‌مثال حفظ کرده و از آن صیانت کند.
امام جمعه مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود با بیان این‌که صحنه دیگری از پشتیبانی نظام را در 22 بهمن و 12 اسفند امسال از سوی مردم شاهد می‌باشیم، خاطر نشان کرد: ملت ایران در دو آزمون پیش رو با سربلندی به ایادی استکبار ثابت می‌کنند که پیرو مکتبی هستند که در آن آزادگی و حریت و مردانگی موج می‌زند.
باوقار تلاش کور استکبار جهانی را در القای بسیاری از اندیشه‌های ناسالم یادآور شد و گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها است و به یقین در دفاع از این صحنه نیز سربلند و موفق بیرون می‌آید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول