اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت:

بصیرت‌افزایی بسیجیان اولویت برنامه‌های ماست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت گفت: شناخت فتنه‌های دشمنان و بصیرت‌افزایی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان از برنا‌مه‌های اولویت‌دار است.

بصیرت‌افزایی بسیجیان اولویت برنامه‌های ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، دلاور رنجبرزاده عصر امروز در پایان کلاس‌های آموزشی بصیرت‌افزایی اظهار داشت: تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، افزایش بصیرت و شناخت فتنه‌های دشمنان است.
وی افزود: امروز دشمنان انقلاب شیوه جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند و راه مقابله با آنها تنها با افزایش بصیرت و شناخت فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به دست می‌آید.
این مسئول اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که در هر شرایطی پشتیبان و حامی ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران هستند و در برابر هرگونه تجاوز و انحرافی ایستادگی می‌کنند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت اظهار داشت: اصل ولایت فقیه، هوشیاری مردم و ارزش‌های دینی بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
وی با بیان اینکه اسلام تکیه‌گاه اصلی انقلاب مردم ایران است، خاطرنشان کرد: تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی نشان داده هر زمان که آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر توسط عناصر دست‌نشانده استکبار مورد تعرض قرار بگیرد ملت ایران با تمام توان از آنها دفاع کرده و در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.
رنجبرزاده مردمی بودن،‌ ولایت‌مداری، ‌روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و خداجویی را از ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیج تبلور عینی ارزش‌ها، معیارهای دینی، تعهد و بصیرت است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر ایران تنها کشوری است که از استقلال واقعی به معنای استقلال سیاسی، فرهنگی، نظامی و علمی و غیره برخوردار است و دشمنان قصد دارند و تلاش می‌کنند با هزینه‌های فراوان به استقلال کشور ضربه وارد کنند، غافل از اینکه ملت ایران به برکت رهنمون‌های مقام معظم رهبری همه  توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
این مسئول با بیان اینکه حدود 900 نفر از بسیجیان سردشت در کلاس‌های آموزشی بصیرت‌افزایی شرکت کردند، افزود: این دوره آموزشی که از 14 دی آغاز شده بود به مدت چهار روز با هدف هوشیاری بسیجیان در مقابل توطئه‌های دشمنان علیه فرهنگ کشورمان برگزار شد.
وی با بیان اینکه کلاس‌های این دوره در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تشکیل و با استقبال گرم خواهران و برادران بسیجی روبه‌رو شد، گفت: دوره‌های بعدی این کلاس‌ها در آینده نیز برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول