اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور:

جنوب کرمان کلکسیون گونه‌های کشاورزی و معدنی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور و رئیس دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: جنوب استان کرمان کلکسیون انواع گونه‌های کشاورزی و معدنی است.

جنوب کرمان کلکسیون گونه‌های کشاورزی و معدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، جلیل بشارتی شامگاه شنبه در نخستین همایش جذب سرمایه‌گذاری تولیدی در جنوب استان کرمان اظهار داشت: شرایط محیطی جنوب استان کرمان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.
وی با بیان اینکه 85 گونه درختی در شهرستان عنبرآباد وجود دارد، افزود: منطقه جنوب کرمان با استان خوزستان رقابت می‌کند.
بشارتی تصریح کرد: در جنوب استان کرمان مزیت‌های کشاورزی و معادن کمیاب از جمله تیتانیوم وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: معادن کرومیت اسفندقه و فاریاب، معادن غنی شهرستان قلعه‌گنج، ذخایر مس در شهرستان عنبرآباد و ... از دیگر ظرفیت‌های حوزه معادن در جنوب استان کرمان هستند.
بشارتی تصریح کرد: جنوب استان کرمان کلکسیون انواع گونه‌های کشاورزی و معدنی است و این فرصت مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه است.
وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: باید صنعت ارزان تمام شود تا سرمایه‌گذاری شیرین شود.
مشاور رئیس جمهوری گفت: با توجه به نزدیکی جنوب استان کرمان به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، بسیاری از هزینه‌های سرمایه‌گذاران کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به بسته‌های حمایتی دولت از سرمایه‌گذاران جنوب استان عنوان کرد: دولت از افراد عاشق کار و ایثارگر حمایت می‌کند.

* یک میلیارد تومان از بودجه ملی به حساب شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان واریز شد
رئیس دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه خدمات زیربنایی خوبی در جنوب استان کرمان انجام شده، بیان کرد: یک میلیارد تومان از بودجه ملی به حساب شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان واریز شد تا برای تکمیل زیرساخت‌ها و سایر مصارف هزینه کند.
بشارتی با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت، گفت: سفر چهارم در پیش است و باید پیشنهاداتی از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای حل مشکلات بخش تولید آماده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات امنیتی و انتظامی انجام شده، جنوب استان کرمان از لحاظ امنیت در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.
بشارتی با اشاره به اهمیت بحث صادرات عنوان کرد: جایزه صادرکنندگان همچنان وجود دارد و هرساله بیشتر می‌شود.
رئیس دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خواستار تشکیل کارگروهی برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در جنوب استان کرمان شد.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول