اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

سرماخوردگی دختر نوجوانی را در آستانه قطع نخاع قرار داد

خبرگزاری فارس: بروز سرماخوردگی دختر نوجوانی که در یکی از مدارس بجنورد مشغول به تحصیل بود را در آستانه قطع نخاع قرار داد.

سرماخوردگی دختر نوجوانی را در آستانه قطع نخاع قرار داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد اوایل هفته گذشته بود که دختر نوجوانی با نام مهلا 12 ساله از مدرسه با حالتی وخیم و بی‌هوش به یکی از بیمارستان‌های بجنورد انتقال یافت.
پزشک اورژانس با توجه به وخامت حال دختربچه با نظر یکی از پزشکان متخصص کودکان، تجویز کرد تا این بیمار به خاطر بروز علائم سرماخوردگی و آنفولانزا در تخت آی.سی.یو برای انجام درمان بستری شود.
بنا به گفته خانواده این نوجوان، به خاطر نبود تخت خالی در بیمارستان تأمین اجتماعی مهلا برای درمان به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد انتقال یافت.
مهلا که بعد از بروز علائم این بیماری و عفونت قادر نبود دست و پای خود را تکان بدهد، بعد از گذشت چند روز صرفاً با اشاره سر می‌توانست صحبت کند.
البته با ادامه درمان مهلا در روزهای اخیر و با بهبود نسبی، قادر بوده تا انگشتان پای خود را به صورت جزیی تکان دهد.
به گزارش فارس، با این وجود خانواده مهلا بر این اعتقاد بوده که دخترشان روزی که به مدرسه رفته سالم بوده و پس از بی‌هوش بودن و اعزام به بیمارستان به خاطر تعللی که در بستری شدن در تخت آی‌.سی.یو و انتقال به یکی دیگر از بیمارستان‌های بجنورد صورت گرفته، موجب خلل در درمان وی شد.
انتهای پیام/خ۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول