اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر

اعتیاد 2 جوان منجر به قتل شد /قاتل یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: قاتلی پس از جنایت در کمتر از یک ساعت در شهرستان مشگین‌شهر به دام ماموران پلیس افتاد.

اعتیاد 2 جوان منجر به قتل شد /قاتل یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران انتظامی مستقر در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک مورد تصادف جرحی در روستای پریخان مشگین‌شهر مطلع شدند و گشت پلیس راه و اورژانس را به محل اعزام کردند.
با حضور ماموران پلیس راه و اورژانس در محل حادثه و بررسی موضوع معلوم شد تصادفی در کار نبوده و مرد 28 ساله بر اثر اصابت چاقو مجروح و در محل افتاده است. 
باوجود تلاش کارکنان اورژانس، بر اثر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید مجروح در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با تلاش و تحقیقات ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 مشگین‌شهر در کمتر از یک ساعت قاتل شناسایی و در هنگام فرار از منزل دستگیر شد.
سرهنگ رضا اصلانی‌فر افزود: قاتل دستگیر شده در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف و علت درگیری را عدم پرداخت بدهی مواد مخدر خریداری شده از جانب مقتول اعلام کرد.
این مسئول ابراز داشت: در ادامه بررسی‌ها معلوم شد قاتل و مقتول هر دو اعتیاد به مواد مخدر داشته و به احتمال زیاد دست به خرید و فروش نیز می‌زدند که این اختلاف سبب شده تا این جنایت در منطقه رخ دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول