اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای صنعت گردشگری اصفهان

سامانه نظرسنجی میراث فرهنگی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از راه‌اندازی سامانه انتقادات، پیشنهادات و پیگیری شکایات این اداره کل با هدف رضایتمندی گردشگران از خدمات ارایه شده در تأسیسات گردشگری خبر داد.

سامانه نظرسنجی میراث فرهنگی راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی اصفهان، محسن مصلحی اظهار داشت: نظر به اینکه تأسیسات گردشگری به قصد ارایه خدمات، انتفاع برای پذیرایی و اقامت مسافران یا مهمانان ایجاد می‌شوند، نظرسنجی از گردشگران به منظور شناخت نقاط ضعف و برطرف کردن تدریجی آنها، منجر به ارتقای کیفیت در بخش‌های مختلف گردشگری می‌شود.
وی تصریح کرد: مهمانان برای اعمال نظر می‌توانند از طریق سایت اصلی اداره کل به آدرس «isfahancht.ir» و با انتخاب گزینه «سامانه انتقادات و پیگیری شکایات» به سامانه وارد شده و به صورت الکترونیکی در مورد خدمات هتل‌ها و اتحادیه مربوطه، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و اتحادیه ذی‌ربط، راهنمایان گردشگری و پرسنل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار نظر کنند.
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به بخش انتقاد و پیشنهاد درباره خدمات ارایه شده در هتل اشاره کرد و افزود: در این بخش ابتدا گردشگر، نام هتل مورد نظر را که تصمیم به اظهار نظر در مورد آن دارد را انتخاب و پس از ورود به بخش نظرسنجی و ثبت‌نام و نام خانوادگی و تلفن تماس، نظر خود را مطرح می‌کند.
 وی بیان داشت: بخش‌های پذیرش، اطلاعات، اتاق، حمام، رستوران، پذیرایی در اتاق، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، لباس‌شویی، سونا، لوازم ورزشی، صبحانه‌خوری، خدمات اینترنت، رفتار و آراستگی پرسنل و دیگر موارد از گردشگر نظرخواهی شده است.
مصلحی به بخش انتقاد و پیشنهاد درباره خدمات ارایه شده در دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اشاره کرد و گفت: ممکن است گردشگر قصد ارایه نظر در مورد خدمات دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی را داشته باشد، بدین منظور با انتخاب نام دفتر مورد نظر و وارد کردن مشخصات فرد نظر دهنده، امکان نظرسنجی و ارسال آزاد نظر وجود دارد.
وی انتقاد و پیشنهاد در مورد خدمات ارائه شده توسط راهنمای گردشگری را از دیگر موارد ذکر شده در سایت نام برد و افزود: چنانچه گردشگر قصد ارایه نظر در مورد خدمات ارایه شده توسط راهنمای گردشگری را داشته باشد با انتخاب گزینه مربوط به راهنمایان، وارد سامانه شده و پس از انتخاب راهنمای مورد نظر اعمال نظر می‌کند.
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان انتقاد و پیشنهاد از خدمات اتحادیه هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی و پرسنل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان را نیز امکان پذیر دانست و اضافه کرد: هر گونه نظر و پیشنهادی در این خصوص نیز از طریق انتخاب گزینه‌های مورد نظر مشابه موارد قبل امکان‌پذیر است.
وی اظهار داشت: در تمام موارد بالا، گردشگر با یادداشت شناسه پیگیری که از سیستم دریافت می‌کند و مراجعه مجدد به سایت، می‌تواند موارد خود را پیگیری کند.
مصلحی تاکید کرد: انتظار می‌رود با شناخت هر چه بیشتر مشکلات بخش‌های گردشگری و تلاش در راستای رضایت‌مندی گردشگران و مهمانان، شاهد ارتقای کیفی و کمی صنعت گردشگری و در نهایت رونق این صنعت باشیم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول