اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر از تعطیلی دانشکده پرستاری این شهرستان انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر با انتقاد از تعطیلی دانشکده پرستاری گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان از سال 91 دانشکده پیراپزشکی راه‌اندازی و دانشجو پذیرش خواهد کرد.

فرماندار اهر از تعطیلی دانشکده پرستاری این شهرستان انتقاد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌های شهرستان اهر اظهار داشت: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی منطقه ارسباران نقش اساسی در توسعه فرهنگ و آموزش عالی داشته و تحصیل بیش از 10 هزار و 500 دانشجو در 131 رشته نشان از پویایی و توسعه رو به رشد این دانشگاه است.
وی، با تقدیر از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به دلیل تعامل بسیار نزدیک با مسئولان شهرستان در زمینه رشد و شکوفایی منطقه برگزاری بزرگ‌ترین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و یادواره یک‌هزار و 200 شهید منطقه ارسباران را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و همراهی و مشارکت جدی در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را نشان از اهتمام جدی مسئولان این دانشگاه به توسعه همه جانبه شهرستان ذکر کرد.
فرماندار اهر تصریح کرد: افتخار نظام اسلامی این است که در دورترین نقاط کشور به منظور پرورش استعدادهای جوانان مراکز آموزش عالی ایجاد و راه‌اندازی شده که همین امر به توسعه هر منطقه انجامیده است.
وی گفت: در کنار ایجاد امکانات لازم برای پیشرفت‌های علمی در مناطق مختلف کشور، برای رشد توسعه علمی و فراهم شدن زمینه پرورش استعدادهای جوانان در بخش‌های مختلف نظیر فرهنگی، اقتصادی، پژوهشی و هنر گام‌های مهم و اساسی برداشته شده که اثرات آن در حال حاضر به خوبی ملموس است.
صدیقی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت و بصیرت از مولفه‌های اصلی حفظ نظام اسلامی است که مورد سفارش رهبری قرار گرفته که قطعاً برهم خوردن وحدت در هر مورد از مولفه‌های عنوان شده مشکل‌ساز خواهد بود.
فرماندار اهر تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نیز امید است و پیش‌بینی می‌شود ملت بابصیرت ایران در ادامه ولایت‌پذیری خود با حضور پرشکوه و حداکثری در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر آفریده و نام ایران را پرآوازه کند.
صدیقی گفت: دشمنان انقلاب و نظام در عرصه جنگ نرم، ارزش‌ها و باورهای دینی مردم را هدف حمله قرار دادند که بهترین راه مقابله با آن بصیرت‌افزایی است.
وی تصریح کرد: مردم باید بصیرت و آگاهی خود را تقویت کنند چرا که افزایش آگاهی‌ها شکست دشمن را در پی داشته و در تمام عرصه‌ها می‌تواند پیروزی را رقم بزند.
فرماندار اهر، اتحاد و پیروی از ولایت را عامل تعالی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن همواره سعی داشته با تضعیف این عوامل نظام اسلامی را دچار چالش کند اما با وجود انجام تلاش‌ها و صرف هزینه‌های گزاف نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول