اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ارومیه تاکید کرد

ضرورت اصلاح راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بحران پیش آمده برای دریاچه ارومیه، ضرورت اصلاح راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی را بیش از پیش ساخته است.

ضرورت اصلاح راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی، جواد شریف‌نژاد در نشستی با دبیر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی در محل فرمانداری شهرستان ارومیه ضمن تاکید بر امانتداری از آرای مردم و رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات توسط هیئت‌های اجرایی اظهار داشت: اهمیت انتخابات نهمین دوره به این دلیل است که کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در بیرنگ کردن شوق و شور انتخابات را دارند و بیشتر از هر زمان در تلاش هستند تا انتخابات آتی ملت را لکه‌دار کنند و راهکار پیش‌رو این است که با امانتداری از آرای مردم و عملکرد شفاف، اعتمادسازی لازم را در جامعه به وجود آوریم.
وی، تغییر اقلیم را به‌عنوان عامل اصلی خشک شدن دریاچه ارومیه عنوان کرده و افزود: تاثیر راندمان پایین مصرف آب در بخش کشاورزی در بحران دریاچه ارومیه از دیگر عوامل بالارفتن بحران دریاچه ارومیه است.
شریف‌نژاد، ضرورت توسعه کشاورزی پایدار و منطبق با شرایط بحرانی منطقه را کلید موفقیت اجرای طرح نجات دریاچه ارومیه عنوان کرده و گفت: در مسیر احیای دریاچه ارومیه باید نسبت به تخریب چاه‌های غیرمجاز کشاورزی اقدام اساسی توسط خود کشاورزان صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان ارومیه، اقدامات کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمالغرب کشور را شایسته تجلیل دانست و افزود: برنامه‌ها و اقدامات این دفتر در طول چهار سال گذشته در سطح استان‌های شمالغرب کشور، بر اعتبار و عظمت نظام اسلامی افزوده و باید گفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی در این منطقه آبروی نظام اسلامی برای احیای حقوق مردم شده است.
مسئول کمیته استانی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در آذربایجان غربی با بیان اینکه ساختمان انفورماتیک شهرداری برای اسکان دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است، افزود: این دفتر به زودی با همراهی مدیران استان آذربایجان غربی راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول