اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

برخورد با 47 نانوایی متخلف در هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برخورد با 47 نانوایی متخلف در این استان خبر داد.

برخورد با 47 نانوایی متخلف در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امور و برنامه‌های اندیشیده شده برای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها و بازار در آستانه سال نو، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در روزهای  پایانی سال‌جاری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین تسهیلات لازم در راستای حضور مهمانان نوروزی در تعطیلات عید اندیشیده شده است.
وی هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در بندرعباس و شهرستان‌های استان را دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل قیمت‌ها برشمرد و عنوان کرد: در نمایشگاه سال‌جاری شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار تهیه کنند.
عبدلی‌زاده گفت: انواع مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مرکبات، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی و سایر مواد، کالاهایی است که در نمایشگاه بهاره امسال عرضه می‌شود.
وی در مورد زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالای بندرعباس امسال از 16 تا 25 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در سه‌راه جهانبار برپا می‌شود.
این مسئول در ادامه همچنین با اشاره به اهمیت کیفیت نان ابراز داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان طی روزهای اخیر با 47 نانوایی متخلف در استان برخورد شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه مواردی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخنامه و همچنین عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از جمله تخلفات احراز شده در اجرای طرح مذکور است، ادامه داد: طرح نظارتی ویژه آرد و نان استان از اواخر آبان‌ماه سال‌‌جاری با هدف نظارت بر کمیت، کیفیت و قیمت نان در دستور کار این سازمان قرار گرفت و به شکل مستمر توسط بازرسان این سازمان پایش شد.
به گفته عبدلی‌زاده، از آغاز این طرح 381 مورد بازرسی از نانوایی‌ها در سطح استان انجام و همچنین 20 مورد گزارش و شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان مربوطه ارسال شده است.
وی متذکر شد: در بازرسی‌های صورت گرفته 47 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تخلف در راستای واحدهای مذکور تنظیم شد که از این تعداد 35 پرونده به ارزش 143 میلیون ریال مربوط به شهرستان بندرعباس و 12 پرونده به ارزش 15 میلیون ریال مربوط به شهرستان‌های دیگر استان است.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول