اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 1000 واحد مسکن مهر در امیدیه

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه گفت: تا پایان سال‌جاری، تعداد یک هزار واحد مسکونی در سایت 35 هکتاری امیدیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از 1000 واحد مسکن مهر در امیدیه
حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در جلسه‌ای با تعاونی‌های مسکن مهر و دستگاه‌های خدمات‌رسانی، شهرداری، اداره برق و سازمان آب وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بررسی شد.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران نسبت به تسریع و رفع مشکلات موجود در روند کار پروژه‌ها افزود: در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر در منطقه پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.
فرماندار امیدیه تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال‌جاری تعداد یک هزار واحد مسکونی در سایت 35 هکتاری امیدیه به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین به‌منظور خاک‌ریزی مسیر انحرافی بین روستایی، احداث مسیر انحرافی در مجاورت پل آسیب‌دیده بین روستای بحریه از توابع بخش مرکزی شهرستان انجام شده است.
لامی‌زاده افزود: این پل در بارندگی‌های آبان‌ماه 90 براثر جاری شدن سیل خسارت زیادی دیده بود.
وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند تلاش همه جانبه اعضا به ‌عنوان معتمدین مردم شهرستان در راستای صیانت از آرا است.
فرماندار امیدیه با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات این دوره و احترام به حقوق و آرای شهروندان است، تصریح کرد: دستگاه‌ها و مدیران اجرایی شهرستان نیز باید بر بی‌طرفی و عدم‌حمایت نامزدها در ساعات اداری توجه ویژه داشته و این مهم را بین پرسنل خود اشاعه دهند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم شهرستان در این دوره از انتخابات شاهد برگزاری فضایی آرام و عادلانه در انتخابات باشیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول