اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد آمل خبر داد

ایجاد 4 رشته دکتری در دانشگاه آزاد آمل

خبرگزاری فارس: رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل از ایجاد چهار رشته دانشگاهی دکتری در این دانشگاه خبر داد.

ایجاد 4 رشته دکتری در دانشگاه آزاد آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی محمد صفانیا عصر امروز در کمیته دانشجویی فرمانداری آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه با یک هزار و 200هزار دانشجو در 22رشته تحصیلی فعالیت می‌کند، گفت: براساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری دانشگاه این دانشگاه به واحد علوم تحقیقات ارتقا یافته است که امیدواریم زمینه‌های توسعه بیشتر این مجموعه را فراهم کند.
وی با بیان اینکه بحث توسعه این واحد دانشگاهی مبنی بر جذب دانشجو و به ویژه‌ در رشته‌های جدید پیگیری می‌شود، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم تعداد رشته‌های دانشگاهی این واحد را به 30رشته افزایش دهیم.
صفانیا با تاکید بر اینکه امیدواریم چهار رشته تحصیلی در مقطع دکتری را در این واحد داشته باشیم، گفت: این امر در کنار بین‌المللی شدن دانشگاه علوم تحقیقات آمل به توسعه علمی این مرکز منجر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری تعداد دانشجویان این مرکز به بیش از 7هزار دانشجو افزایش می‌یابد، یادآور شد: امیدواریم در بهمن ماه مجوز جذب این تعداد دانشجو به این واحد داده شود.
رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل با بیان اینکه در کنار توسعه عمرانی و آموزشی این مجموعه انتظار داریم راه دسترسی این دانشگاه نیز مناسب‌سازی شود، گفت: رفع مشکلات ترافیکی این دانشگاه به پویاتر شدن این مجموعه منجر می‌شود.
وی با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از دغدغه‌های جامعه با همکاری دانشگاه‌ها برطرف می‌شود، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی می‌توانند در جامعه نقش فعالتری داشته باشند.
صفانیا با اشاره به رفع مشکل خوابگاه‌های دانشجویی این مجموعه اظهار داشت: این دانشگاه دارای دو مجموعه 30واحدی خوابگاه است که در تدوین سند چشم‌انداز و طرح جامع دانشگاه خوابگاه‌های ملکی در دستور کار قرار دارد.
 انتهای ‌پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول