اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آکادمی فدراسیون فوتبال

مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در هرمزگان برتر شد

خبرگزاری فارس: از سوی آکادمی فدراسیون فوتبال، مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری بندرعباس به عنوان برترین آکادمی استعدادیابی فوتبال در استان هرمزگان انتخاب شد.

مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در هرمزگان برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان، ُمدیر آکادمی استعدادیابی باشگاه شهرداری بندرعباس گفت: مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری بندرعباس در نخستین سال فعالیت خود با هدف استعدادیابی و پرورش استعدادهای بومی فعالیت خود را آغاز کرد.

عبالرزاق جمشیدون با بیان اینکه زراعتکار، طیبی، آشوری و ملیوار مریبان این آکادمی را تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: در ابتدا از 150 بازیکن تست به عمل آمد که در پایان 90 بازیکن برتر گلچین شده و زیر نظر مربیان به تمرین می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از 21 تا 23 دی‌ماه بندرعباس میزبان مرحله دوم استعدادیابی منطقه ۹ کشور است، اضافه کرد: در این مرحله استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جزیره کیش با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از مربیان و بازیکنان حضور خواهند داشت.

مدیر آکادمی استعدادیابی باشگاه شهرداری بندرعباس محل برگزاری این مرحله از استعدادیابی‌ها را ورزشگاه نخل بندرعباس و به صورت صبح و عصر عنوان کرد و متذکر شد:، نخستین مرحله این طرح به میزبانی زاهدان برگزار شد.

جمشیدون در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان و اصحاب رسانه به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش استعدادیابی بازیکنان بومی هرمزگان شد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول