اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد:

یک میلیارد ریال برای اصلاح زیرساخت‌های پارک بانوان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: یک میلیارد ریال برای اصلاح زیرساخت‌های پارک بانوان اختصاص یافت.

یک میلیارد ریال برای اصلاح زیرساخت‌های پارک بانوان اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، خلیل کاظمی ضمن اشاره به تحقیقات اعضای کارگروه فضای سبز منطقه دو مبنی بر شناسایی مشکلات این پارک افزود: نامناسب بودن مبلمان پارکی و اشراف خانه‌های مرتفع اطراف از جمله مشکلاتی است که در پایش محیطی این پارک مطرح شده است، به همین منظور معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد یک میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی و بهبود فضای این پارک اختصاص داده است.
در ادامه این جلسه، مشاور جوان منطقه دو شهرداری مشهد در توضیح پایش محیطی این طرح بیان داشت: پارک حجاب به دلیل پتانسیل بالا انتخاب شد و کار تحقیقاتی آن توسط کار گروه معماری و شهرسازی و فضای سبز این منطقه انجام گرفت.
 وی افزود: مشکلات رصد شده در قالب پنج نظام منظر و زیبایی‌شناسی، معماری و شهرسازی، نظام فرهنگی و اجتماعی، عملکرد و نظام مبلمان گنجانده شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.
محمد حسین خوشنویس با بیان اینکه کار تحقیقات محیطی این پارک از مردادماه آغاز شده و هم اکنون دفترچه نهایی آن تهیه شده است افزود: این طرح مورد استقبال و حمایت مسئولان مربوطه قرار گرفته و قرار است از ویژگی‌های منحصر به فرد این پارک در جهت جذب مخاطبان و زائران استفاده شود.
 در ادامه اعضای کار گروه فضای سبز منطقه دو، ایده‌های پیشنهادی خود را برای اصلاح زیرساخت‌ها، طراحی سردر، المان پارک حجاب، احداث دیواره‌های سنگی برای صعود و فعالیت‌های ورزشی برای شادابی بیشتر بانوان در پارک مطرح کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول