اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک

والیبال کاله جوان مازندران با نماینده زنجان دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم دور برگشت و هفته دهم لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران با عصر چوب زنجان دیدار می‌کند.

والیبال کاله جوان مازندران با نماینده زنجان دیدار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در سومین هفته دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، کاله جوان مازندران در روزی که همه رقبا به دیدار یکدیگر می‌روند استراحت دارد.
کاله جوان مازندران که امسال با بازیکنان باانگیزه بومی سعی دارد تا سهمیه صعود به لیگ برتر والیبال کشورمان را کسب کند تنها رکورددار این دوره از رقابت‌ها است.
حسین کاظمی مربی جوان و با دانش نماینده مازندران در لیگ دسته یک والیبال با استفاده از تجربیات ابوالقاسم نائیجی یکی از پیشکسوتان ورزشی مازندران که به عنوان سرپرست این تیم فعالیت دارد، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.
کاله جوان هفته قبل در شهرآورد مازندرانی‌های لیگ دسته یک والیبال توانست در سالن سید رسول حسینی ساری تیم صالحین دیگر نماینده مازندران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا همچنان بعد از سپری شدن هشت هفته این دوره از مسابقات بدون شکست باقی بماند.
تنها تیم بدون شکست لیگ دسته یک والیبال با کسب هفت پیروی متوالی و 16 امتیاز هم‌اکنون در صدر جدول گروه نخست قرار دارد و دیگر تیم‌ها نیز در تعقیب آن هستند.
امروز کاله جوان در هفته سوم دور برگشت که با فعالیت تیم‌ها پیگیری می‌شود با استراحت روبه‌رو است تا هفته آینده بتواند با توان و قدرتی مضاعف به میدان برود.
در هفته چهارم دور برگشت و هفته دهم لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران بازی بسیار ساده‌ای دارد و با عصر چوب زنجان دیدار می‌کند البته عصر چوب تیمی است که تا به اینجای کار بدون امتیاز بوده و نتوانست هیچ امتیازی در جدول رقابت‌ها از آن خود کند.
صالحین مازندران در هفته سوم دور برگشت در زنجان میزبان عصر چوب مازندران است که پیش‌بینی می‌شود مقابل این تیم کار سخت و دشواری نداشته باشد.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول