اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج پیشکسوتان سازمان بسیج مستضعفین:

تردیدی در خدمتگزاری سپاه و بسیج در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج پیشکسوتان سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج تحت پرچم ولایت قرار دارد و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست لذا هیچ تردیدی در خدمتگزاری آنها در کشور وجود ندارد.

تردیدی در خدمتگزاری سپاه و بسیج در کشور وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، سردار احمد کریمی امروز در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هیرمند با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع عالی بسیج اظهار داشت: مجمع عالی بسیج در حقیقت پاسخگو به این نیاز اساسی است که چگونه بتوانیم تمام قسمت‌های بسیج را به یکدیگر متصل کرده و به دریای بیکران اتحاد و همبستگی برسانیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی با ندای حضرت امام خمینی (ره) و پرچمداری ولی‌فقیه زمان و همت و جهاد تک‌تک امت اسلامی آغاز و تثبیت شده و اگر همت و تلاش تمامی مردم نبود انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد.
رئیس بسیج پیشکسوتان سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در حال حاضر کشورمان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و ثمرات انقلاب اسلامی را در تمامی جهان می‌بینیم.
کریمی دلیل پیروزی انقلاب را ولایت‌فقیه عنوان کرد و گفت: اگر رهبری و ولایت نبود ما هم مثل کشورهای عربی نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم.
وی افزود: اکنون نیز همانند ابتدای انقلاب ما راهکاری غیر از اینکه مردم عهده‌دار پیشرفت باشند، نداریم.
رئیس بسیج پیشکسوتان سازمان بسیج مستضعفین در زمینه هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج عنوان کرد: در دنیایی که ما زیر فتنه‌های گوناگون قرار داریم باید در هر شهر و استانی تلاش کنیم تا بسیجیان و کسانی که دغدغه مشکلات مردم را دارند دور هم جمع شوند و با انسجام و وحدت و سازمان یافته مسائل شهر و استان خود را مورد بررسی قرار دهند.
کریمی اضافه کرد: همچنین راهکارها و روش‌های بومی و سازگار با محیط و قابل اجرا پیش‌بینی شود و در زمینه حاکمیت ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان حافظان انقلاب و زیر پرچم ولایت از مطالبات و دغدغه‌های رهبر معظم جویا شوند و نسبت به اجرایی شدن آنها در محیط خود تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما همانند اول انقلاب باشیم می‌توانیم منویات مقام معظم رهبری را در محیط خودمان حاکم کنیم.
رئیس بسیج پیشکسوتان سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج سامانه منسجم متعهد به ولایت را به وجود آورده تا بتواند در شهرها و استان‌ها نسبت به پیگیری نگرانی‌های مقام معظم رهبری تلاش منسجم و صادقانه کنند.
کریمی گفت: سپاه و بسیج تشکلی را به وجود آورده که زیر پرچم ولایت قرار دارد و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست از این رو هیچ شکی در خدمتگزاری‌اش وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول