اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری کلاهبردار شرکت‌های بیمه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی که از طریق نرم‌افزارهای رایانه‌ای اقدام به کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار شرکت‌های بیمه در آذربایجان غربی
رسول ‌النقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فردی که با استفاده از نرم‌افزارهای رایانه‌ای یکی از شرکت‌های بیمه اقدام به کلاهبرداری می‌کرد با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی ارومیه دستگیر شد.
وی با بیان اینکه این فرد یکی از کارشناسان بیمه بود، تصریح کرد: فرد مذکور تاکنون 40 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
این مسئول با هشدار به نمایندگان بیمه‌ها افزود: اخیرا کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه افزایش یافته است و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی لازم است تا نمایندگی‌های بیمه در استان مراقب افرادی که اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، باشند.
النقی‌پور از کشف مقادیری سیگار قاچاق در خوی خبر داد و گفت: 128 هزار نخ سیگار قاچاق از یک خودرو در خوی کشف شده است.
وی ادامه داد: با کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و قاچاق سیگار خارجی در یک خودروی پراید و انتقال آن به شهرستان خوی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
این مسئول با بیان اینکه عوامل پلیس آگاهی خوی با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مسیر حرکت این خودرو را شناسایی و به صورت نامحسوس، محور مواصلاتی مرند به خوی را کنترل کردند، افزود: ماموران موفق شدند در یکی از روستاهای خوی این خودرو را متوقف کنند.
النقی‌پور از دستگیری دو نفر از سرنشینان خودرو خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو 644 باکس معادل 128 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه اقلام مکشوفه و خودروی توقیفی به مقر انتظامی دلالت فرستاده شدند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول