اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 500 عنوان کتاب صورت گرفت

حضور انتشارات دارالمکتبه بیروت در نمایشگاه کتاب حوزه

خبرگزاری فارس: مدیر غرفه انتشارات دارالمکتبه‌الارشادالبیروت از ارائه 500 عنوان توسط این موسسه در دومین نمایشگاه کتاب حوزه خبر داد.

حضور انتشارات دارالمکتبه بیروت در نمایشگاه کتاب حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، هادی غروی با بیان اینکه سال گذشته انتشارات «دارالمکتبه‌الارشادالبیروت» در نمایشگاه کتاب حوزه حضور داشت،‌ اظهار داشت:‌ امسال سعی کردیم با عناوین بیشتری از کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه «دارالمکتبه‌الارشادالبیروت» با 500 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب حوزه حضور پیدا کرده است، ابراز داشت: با توجه به‌عنوان نمایشگاه، کتاب‌هایی که ما در معرض دید علاقمندان قرار داده‌ایم کتاب‌های دینی و مذهبی است.
مدیر غرفه انتشارات «دارالمکتبه‌الارشادالبیروت لبنان» تاکید کرد: تلاش کردیم کتاب‌هایی را به این نمایشگاه بیاوریم که حوزویان و طلاب علوم دینی بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند.
وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بسیار مفید و موثر دانست و تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه بسیاری از کتاب‌هایی که ما به این نمایشگاه آوردیم در ایران وجود ندارد، لذا با برپایی این‌چنین نمایشگاه‌هایی، علاقمندان به کتاب‌های دینی و مذهبی به‌ویژه در حوزه علمیه بیشتر می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.
غروی در عین حال خواستار حمایت از ناشران شد و گفت: اگر ناشران حمایت شوند می‌توانند کتاب‌های بیشتری را به این نمایشگاه بیاورند.
وی با بیان اینکه باید برای خوانندگان نیز تخفیفاتی لحاظ شود تا قدرت خرید آنها بالا برود، ابراز داشت: باید همه دست به دست بدهیم تا مردم به سمت کتاب‌خوانی روی بیاورند و این رویکرد با حمایت از ناشران و مردم امکان‌پذیر خواهد شد.
مدیر غرفه «انتشارات دارالمکتبه‌الارشادالبیروت لبنان» با اشاره به اینکه تسهیلات خوبی برای حضور ناشران خارج از کشور برای حضور در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: برای اینکه ناشران خارج از ایران در این نمایشگاه حضور یابند چندین هزینه را از ما اخذ نکردند که جای تشکر دارد.
وی ضمن انتقاد از اخذ گمرک برای کتاب تاکید کرد: این مسئله برای من عجیب است زیرا در هر کشوری که ما برای حضور در نمایشگاه رفتیم هزینه‌ای از ما به‌عنوان گمرک دریافت نشده است.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول