اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌‌‌‌های عمومی جیرفت خبر داد

راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه مرکزی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت از راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه مرکزی شهرستان جیرفت خبر داد.

راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه مرکزی جیرفت
اکبر صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه کتابخانه شهید مدنی 50 عضو کودک دارد، بخش کودک در این مرکز راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این بخش به دلیل کمبود فضای لازم با یک هزار جلد کتاب راه‌اندازی شد و در آینده نزدیک با گسترش کتابخانه این تعداد افزایش می‌یابد.
صالحی با بیان اینکه کتابخانه شهید مدنی در مرکز شهر قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر شش باب کتابخانه در شهرستان جیرفت وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: کتابخانه «حضرت خدیجه کبری (س)» در بخش علی‌آباد و کتابخانه «مالک اشتر» بلوک در بخش اسماعیلیه نیز در ماه‌های گذشته راه‌اندازی شده است.
صالحی ابراز داشت: همچنین کتابخانه‌های «ولایت» در بخش دلفارد، «فاطمیه» در بخش ساردوئیه و «غدیر» در بخش جبالبارز در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم این مناطق هستند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت با بیان اینکه کتابخانه‌های جیرفت 58 هزار جلد کتاب دارند، اذعان داشت: در این شش کتابخانه، 53 نفر عضو فعال کتابخانه‌ها هستند.
وی با اشاره به اینکه این شش کتابخانه مجهز به اینترنت هستند، بیان داشت: ارائه خدمات در طول روز از شروع ساعت اداری تا ساعت هفت شب ادامه دارد.
صالحی گفت: اعضای این کتابخانه‌ها از تجهیزاتی مانند نمایه نشریه و طرح «من هر کتاب» نیز بهره‌مند هستند.
وی عنوان کرد: در طرح «من هر کتاب» اعضا می‌توانند، هر کتابی که مدنظرشان است و در کتابخانه وجود ندارد، سفارش دهند تا برای آن‌ها تهیه شود.
صالحی خاطرنشان کرد: در هفته کتاب سال جاری از اعضای فعال، کتابداران نمونه و اعضای انجمن نمونه بخش و شهر تجلیل شد و کتابخانه‌ها نیز یک روز پذیرش عضویت رایگان داشتند.
صالحی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌هایی که در هفته کتاب برگزار شد، مسابقه مقاله‌نویسی، گردهمایی مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان و برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول