اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف سیستان‌ و بلوچستان:

2000 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سیستان‌ و بلوچستان فعال هستند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و پیگیری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 104 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

2000 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سیستان‌ و بلوچستان فعال هستند
محمد سندگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 2 هزار و 104 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مساجد، بانک‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات وابسته به دولت و ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح استان به صورت فعال مشغول به کار هستند.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از فعالیت‌های این شوراها به شمار می‌روند.
معاون نظارت و پیگیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به استقبال صورت گرفته، در حال گسترش این شوراها در سطح استان هستیم.
سندگل تأکید کرد: تاکنون دو مرحله از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در بحث عفاف و حجاب، نظارت و بازرسی به عمل آمده است.
وی تصریح کرد: در هفته گذشته آماری از یکی از مسئولان مهم استانی در برخی از رسانه‌ها از  شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سطح استان انتشار یافته است که خلاف واقع بوده است و آمار 2 هزار و 104 شورا صحیح است.
معاون نظارت و پیگیری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سطح استان 30 تیم بازرسی سازماندهی شده عفاف و حجاب داریم که در حال حاضر نیز به کار نظارت و بازرسی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مشغول هستند.
سندگل گفت: از سال گذشته این تیم‌ها راه‌اندازی و سازماندهی شده‌اند و سه جلسه آموزشی- توجیهی برایشان برگزار شده است.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون 333 اداره کل و ادارات تابعه آنها در سطح استان به میزان یک‌هزار و 665 ساعت کار، مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول