اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تدوین نسخه موبایلی نرم‌افزار پرسش و پاسخ مهر

جلد دوم آفتاب مهر منتشر شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از انتشار جلد دوم آفتاب مهر پیرامون پرسش و پاسخ‌های مهدوی خبر داد.

جلد دوم آفتاب مهر منتشر شد
حجت‌الاسلام مهدی یوسفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت اظهار کرد: رویکرد اصلی مرکز، تربیت پژوهشگر بوده و در زمینه پرورش محققان و پژوهشگران مهدوی فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه تاکنون 200 نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده و 100 نفر مشغول گذراندن دوره‌ها هستند، گفت: فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه دریافت می‌کنند و از مباحث اعتقادی، امامت، موعود در ادیان و مکاتب، حقیقت موعود و مهدویت در احادیث به صورت ویژه بهره‌مند می‌شوند.
معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم تصریح کرد: برگزاری همایش‌های عمومی مهدویت یکی از کارهایی بوده که به طور جدی از سوی مرکز تخصصی مهدویت پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی مهدویت بوده که در این نشست‌ها شبهات مهدوی از سوی استادان و دانش‌پژوهان فعال در عرصه مهدویت مورد نقد قرار می‌گیرد.
یوسفیان با اشاره به تدوین جلد دوم آفتاب مهر در قالب پرسش و پاسخ مهدوی گفت: این کتاب متشکل از 70 پرسش و پاسخ بوده و اکنون مراحل چاپ را سپری می‌کند.
وی در ادامه یادآور شد: جلد اول کتاب آفتاب مهر شامل 110 پرسش و پاسخ بوده و پاسخگوی نیازهای مخاطبان در عرصه مهدویت است.
معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم عنوان داشت: هشت گروه پژوهشی در بخش پژوهش مرکز تشکیل شده و پژوهشگران مشغول بررسی مباحث مهدوی هستند تا کار را با عمق و تخصص بیشتر پیش ببرند.
وی به دیگر فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت اشاره کرد و گفت: مقدمات اولیه تدوین نرم‌افزار پرسش و پاسخ قابل نصب بر روی موبایل در حال انجام است و نرم‌افزارهای موجود بررسی شده تا نرم‌افزارهایی با کیفیت بهتر و محتوای غنی‌تر ارائه شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول