اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

نقض تعهدات توسط نمایندگی شرکت پله‌برقی طرف قرارداد شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان با اذعان به قصور شهرداری در عدم تعمیر پله‌برقی‌های شهر زنجان گفت: با وجود ارزیابی نماینده شرکت مزبور از نواقص پله‌برقی‌های شهر زنجان، این شرکت تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

نقض تعهدات توسط نمایندگی شرکت پله‌برقی طرف قرارداد شهرداری زنجان
اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شهرداری سه برنامه تا پایان سال جاری در پیش رو دارد، اظهار داشت: فضا سازی فیزیکی شهر برای دهه فجر از برنامه‌های اولویت‌دار پیش روی شهرداری زنجان است.
وی افزود: سبک نورپردازی خیابان‌های شهر زنجان نسبت به سال‌های گذشته تغییرات محسوسی خواهد داشت.
معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد خیابان‌هایی که در سطح زنجان به مناسبت دهه فجر آذین بندی و چراغانی می‌شوند، گفت: میدان‌های مرکزی اغلب نقاط شهر چراغانی می‌شوند، ولی تمرکز کار در خیابان‌های مرکزی شهر خواهد بود.
وی اضافه کرد: خیابان‌های شهر زنجان به صورت یک علامت به علاوه از میدان‌ آزادی تا میدان 15 خرداد و همچنین خیابان ارتش تا سعدی جنوبی چراغانی و آذین بندی می‌شوند.
موسوی با اشاره به وظایف شهرداری برای آماده سازی شهر به مناسبت آغاز سال جدید تصریح کرد: شهرداری برای آسایش مسافران امکانات جدید را در مناطقی از ورودی‌ شهر مستقر می‌کند.
وی مسقف کردن یک منطقه وسیع در میدان بسیج را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ورود به سال جدید و به تبع آن آغاز مسافرت‌ها اعلام کرد و گفت: استقرار ایستگاه‌هایی مانند نانوایی و همچنین تعبیه مناطق بهداشتی برای اموری مانند آشپزی از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده شهرداری زنجان برای مسافران است.
معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان اضافه کرد: برای طراحی هفت سین سال آینده یک فراخوان در نشریات محلی استان زنجان به چاپ می‌رسد، تا مسئولان شهرداری بتواند از ایده‌های جدید هم استفاده کنند.
وی تاکید کرد: محوریت برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مسافران نوروزی در میدان بسیج خواهد بود.
موسوی با اشاره به برنامه‌ استانداری زنجان برای برگزاری یک جشن به مناسبت خانه‌دار شدن زنجانی‌ها تصریح کرد: حجم عظیمی از کارهای پیش‌بینی شده در این جشن بر عهده شهرداری زنجان گذاشته شده است.
وی زمان برگزاری جشن خانه‌دار شدن زنجانی‌ها را اواخر بهمن ماه اعلام کرد و افزود: برای برگزاری جشن که با مدیریت استانداری و دبیری مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود، کمیته‌هایی تشکیل شده است، که شهرداری مسئولیت کمیته اجرایی را بر عهده گرفته است.
معاون هماهنگی و اجرایی شهردار زنجان در پاسخ به سئوالی درباره متوقف بودن پله برقی‌های سطح شهر زنجان گفت: شهرداری قصور خود را در این زمینه قبول دارد چرا که قول داده و نتوانسته به قول خود عمل کند.
وی تاکید کرد: عمل نکردن شهرداری به قول خود در رفع مشکلات پله برقی‌های شهر زنجان دلایلی از جمله عدم عمل به تعهدات نمایندگی شرکت مزبور دارد، چرا که نماینده شرکت مزبور در زنجان حاضر شده و برآورد اولیه از هزینه‌های لازم برای تعمیر پله برقی‌ها هم ارائه داده ولی تا کنون به وعده‌های خود عمل نکرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول