اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آذرماه صورت گرفت

انتشار 144 هزار نسخه کتاب در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار 47 عنوان کتاب با تیراژ 144 هزار و 900 نسخه توسط این موسسه در آذرماه جاری خبر داد.

انتشار 144 هزار نسخه کتاب در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمودرضا برازش اظهار داشت: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف، «دین و مذهب»، «کودک و نوجوان»، «علوم عملی»، «زبان»، «تربیت بدنی»، «علوم اجتماعی»، «ادبیات »و «روانشناسی» چاپ و منتشر شده است.
وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در قطع‌های مختلف، رقعی، خشتی، پالتویی، وزیری، وزیری کوتاه و رحلی چاپ شده است، خاطرنشان کرد: از 47 کتاب چاپ و منتشر شده 15 عنوان چاپ اول و مابقی آن چاپ مجدد است.
مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: محوریت بیشتر کتاب‌ها در موضوعات دین و مذهب و کودک و نوجوان بوده است.
مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از اعتبار معنوی آستان قدس رضوی، تعهد و تخصص پرسنل، استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های چاپ و نشر و شبکه گسترده توزیع و فروش و انتشار هزاران عنوان کتاب در موضوعات مختلف، کارنامه‌ای درخشان در ترویج و نشر فرهنگ و معارف اسلامی از خود برجای گذاشته و نقش برجسته‌ای در اعتلای صنعت چاپ و نشر در شرق کشور ایفا کرده است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول