اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه قران

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه قران
حجت‌الاسلام علیرضا شاهین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی اظهار کرد: این جشنواره در قالب رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و فوتسال در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بخش فرهنگی این جشنواره شامل نشریات دانشجویی و مسابقه کتابخوانی، شعر، داستان‌نویسی و بخش هنری شامل نقاشی، وبلاگ‌نویسی، خوشنویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.
سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن عنوان داشت: ایجاد روحیه طراوت و شادابی و نشاط بین دانشجویان مهم‌ترین هدف این جشنواره بوده تا رقابتی سالم بین دانشجویان رواج پیدا کند.
وی با اشاره به بخش نشریات جشنواره گفت: از واحدهای دانشگاهی درخواست شده تا بر اساس آیتم‌های این جشنواره نشریات را آماده و سپس به دانشگاه علوم و معارف قرآن ارسال کنند تا در جشنواره شرکت کنند.
شاهین با اشاره طرح‌هایی برای ارتقای فرهنگی دانشجویان گفت: برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن یکی از فعالیت‌‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: کسانی ‌که در مصاحبه و آزمون کتبی این دوره موفق به کسب امتیاز لازم شوند می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی شرکت کرده و با تشکیل گروه‌هایی در سطح دانشگاه به عنوان عاملان موثر در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.
افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی استان قم در 9 تیر سال 91 و اختتامیه این جشنواره 12 و 13 تیر ماه برگزار می‌شود.
بخش خواهران این جشنواره در قم و بخش برادران در آمل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول