اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی:

حوزویان به عرصه تولیدات هنری وارد می‌شوند

خبرگزاری فارس:‌ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت‌های خوب حوزوی در عرصه هنر تاسیس مرکز فرهنگی و هنری، حوزویان را وارد عرصه تولیدات هنری می‌کند.

حوزویان به عرصه تولیدات هنری وارد می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار اعضای شورای همایش تبلیغ و هنر با آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب حوزوی در عرصه هنر دفتر تبلیغات اسلامی با تاسیس مرکز فرهنگی و هنری، حوزویان را وارد عرصه تولیدات هنری می‌کند.
وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا با ارائه آموزش‌های لازم و ایجاد مهارت‌های مورد نیاز حوزویان هنرمند، در عرصه تولیدات هنری گام مثبتی برداریم تا حوزه‌های علمیه نیز بتوانند از هنر به عنوان ابزاری برای تبلیغ دین بهره مند شوند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری همایش «هنر و تبلیغ» در بهمن ماه سال جاری گفت: دفتر تبلیغات سالیان سال به ارائه آموزش‌های هنری اشتغال داشته و عده زیادی از طلاب را در رشته‌های هنری آموزش داده است و این همایش در راستای همفکری میان حوزویان هنرمند در عرصه تبلیغ برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دفتر تبلیغات در عرصه هنر کاملا با ساحت طلبگی هماهنگی دارد و آنچه آموزش داده شده و می‌شود شایسته طلاب است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول