اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود

برگزاری بخش بین‌المللی جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌‌الله دهه فجر چهار بخش بین‌الملل جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری بخش بین‌المللی جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان صبح امروز در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: علاوه بر برگزاری این جشنواره در دهه فجر سال جاری پنج خانه فرهنگ دیجیتال نیز که از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است در اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.
وی همچنین از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری پارس‌آباد در این ایام خبر داد و افزود: تالار بزرگ شهر نیز با ظرفیت 850 نفر که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.
این مسئول در ادامه برگزاری جشنواره موسیقی مقامی و اصیل در مشگین‌شهر را یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام اعلام کرد.
دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان اردبیل بیان داشت: نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، دینی و انقلابی در مرکز استان و شهرستان‌ها همزمان با روزهای پرشکوه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
نوریان در بخش دیگری از سخنان خود دهه فجر را ویترین نظام جمهوری اسلامی و بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف باید با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی واحد و منسجم را اجرا کنند.
این مسئول تقارن دهه فجر با هفته وحدت را بهترین فرصت برای جشن‌های شادی در استان دانست و ابراز داشت: با هماهنگی خانه مطبوعات نشریات و به ویژه خبرگزاری‌ها می‌توانیم با انعکاس این برنامه‌ها در راستای پیشبرد اهداف کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان فعال عمل کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان اردبیل در پایان سخنان خود با تاکید بر برگزاری میز گرد‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در خصوص دستاوردهای نظام خاطرنشان کرد: ظرفیت خبرگزاری‌ها می‌تواند در این حوزه به کمک ستاد بیاید و با اطلاع‌رسانی دقیق این نشست‌ها آگاهی‌سازی و فرهنگ‌سازی را نیز در جامعه منجر شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول