اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و سه استان دیگر بر روی سایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی، نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و سه استان دیگر بر روی سایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.
نتیجه آزمون مذکور که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، از روز دوشنبه 26 دی سال جاری، قابل دسترسی و رویت است.
شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری آذربایجان شرقی و یا نشانی الکترونیکی http://register.omorshahrdari.ir/ با درج "شماره پرونده و کد رهگیری" و یا "شماره پرونده، کد ملی و شماره شناسنامه" نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.
در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان که روز 22 مهر سال جاری با رقابت بیش از 36 هزار داوطلب در 18 حوزه امتحانی در 4 شهر استان برگزار شد، 800 نفر به استخدام شهرداری‌های استان در خواهند آمد.
بر اساس اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نتایج این آزمون جهت بررسی مدارک و طی مراحل قانونی از سوی سازمان سنجش اعلام شده و اعلام فهرست قبول شدگان آزمون به منزله استخدام نیست.
فهرست پذیرفته‌شدگان آزمون پس از تحویل مدارک و بررسی توسط کمیته اجرایی استان مربوطه بر اساس ظرفیت تعیین شده برای سایر مراحل قانونی از جمله گزینش اعلام خواهد شد.
همچنین در رشته شغلی آتش‌نشان با توجه به اعلام 3 برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان کلیه داوطلبان اعلامی جهت انجام آزمون عملی معرفی خواهند شد.
این آزمون برای اولین بار جهت استخدام نیروهای جدید در شهرداری‌ها، به صورت تخصصی و با محوریت کامل سازمان سنجش برگزار شد و نتایج آن نیز از سوی این سازمان اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول